طبق گزارش جدید، عدم آشکارسازی کارکنان دگرباشان جنسی در محیط کار به روی پیشرفت کاری آنها تاثیر منفی دارد.

این گزارش که توسط کمپانی “سلطنتی ملبورن” (RMIT) تهیه و توسط Deloitte حمایت می شود، ۱۶۰۰ کارمند دگرباش جنسی را مورد بررسی قرار داده است.

نتیجه این تحقیقات نشان داد که فقط ۳۲ درصد از کارکنان دگرباشان جنسی برای همکارانشان در محل کار آشکارسازی میکنند. همچنین این گزارش همچنین نشان داد که عدم آشکارسازی در محل کار بر روی سلامتی و بهره وری این افراد تاثیر منفی دارد.

کارکنان دگرباش جنسی در گنجه تقریبا ۵۰٪ کمتر از کارشان نسبت به همکاران آشکارا همجنسگرا، راضی هستند. این افراد همچنین با ریسک معادل دو برابر در معرض دل شکستگی قرار دارند.

مدیر کل شورای تنوع استرالیا، لیزا انیس معتقد است که نتایج گزارش ها نشان می دهد که آشکارسازی با افتخار در محیط کار ضروری است.

اما این مساله باید با کارکنانی که پذیرای دگرباشان جنسی هستند، شروع شود. 

انیس گفت: “بخش بزرگی از کارمندان دگرباشان جنسی هنوز هم در محیط کار خود راحت نیستند. و در عین حال پنهان کردن هویت شان می تواند نه تنها به سلامت آنها، بلکه برای سازمان هایی که برای آنها کار می کنند، پرهزینه باشد. این گزارش جامع، نیاز کسب و کارها برای ایجاد محیط های کاری دگرباش پذیر در سراسر استرالیا را روشن میکند. من از کارفرمایان می خواهم تا آنچه را که میتوانند برای کارکنان دگرباش و همچنین برای کل سازمان خود انجام دهند را به دقت بررسی کنند.

کارمندان دگرباش جنسی:
این گزارش همچنین نشان داد که کارکنان آشکارا دگرباش:

۵۰٪ بیشتر از کارکنان دگرباش در گنجه نوآوری میکنند.
۳۵٪ موثرتر در تیم خود کار میکنند.
۲۸٪ خدمات بهتری به مشتری ارائه می دهد.

دکتر ریموند تراو پژوهشگر ارشد معتقد است که دگرباشان جنسی باید بر اساس شرایط ویژه شخصی شان برای آشکارسازی با در گنجه ماندن در محیط کار تصمیم بگیرند. 

او گفت: “بسیاری از مردم متوجه پیچیدگی آشکارسازی در محیط کار هستند، اما اینکه آشکارسازی یک اقدام مفرد و دائمی نیست را درک نمیکنند. حتی کارکنان دگرباش جنسی که با هویت بسیار راحت هستند و چندین بار آشکارسازی کرده اند، به دلیل اشتغال در مشاغل همجنسگرا و تراجنسی ستیز، در مورد تصمیم به آشکارسازی، مردد هستند.”

وی گفت: “این مساله بر یافته های ما مبنی بر اینکه آشکارسازی در محیط کار هنوز هم یک مشکل بزرگ برای دگرباشان جنسی محسوب میشود، مهر تایید میزند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/lgbti-employees-suffer-professionally/#gs.O3CQ4Ag

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com