شهر گوتنبرگ که افتخار میزبانی جشن غرور اروپا (EuroPride) در سال جاری را با استکهلم تقسیم میکند، برای این رویداد سالانه، تصمیم به جشن گرفتن جامعه دگرباشان جنسی با رنگ کردن قطارها با رنگ های رنگین کمانی گرفته است.

Västtrafik شرکت حمل و نقل عمومی این شهر، از هنرمندان جوان برای رنگ کردن شش قطار شهر گوتنبرگ – هر یک با یکی از رنگ های پرچم رنگین کمان دعوت به عمل آورده است. خطوط مختلف قطار، از قرمز با شماره # ۵ تا بنفش با شماره # ۸، رنگ آمیزی خواهند شد.

حرکت قطارها در شهر در روز رژه غرور:
قطارهایی که پیش از رژه غرور رنگ آمیزی شده اند، بخشی از یک نمایشگاه اختصاصی به نام “Proud Trams” هستند. این قطارهای رنگین کمانی سپس و در تاریخ ۱۸ آگوست در طول رژه غرور، ، در شهر حرکت خواهند کرد.

لارس باکستروم، مدیر عامل میگوید: “شرکت حمل و نقل عمومی شهر گوتنبرگ نماینده چندگونگی و برابری است. اینجا از همه صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، اهل کجا هستید، به چه چیزی به آن اعتقاد دارید یا چه کسی را دوست دارید، استقبال میشود. هدف ما از نمایشگاه هنری Proud Trams، حمایت از حقوق جامعه دگرباشان جنسی و در عین حال جشن گرفتن غرور است. “

جشن غرور به چه معناست؟

Vasttrafik از شش جوان هنرمند دگرباش جنسی خواسته است که آنچه را که جشن غرور به آنها می دهد، را توضیح دهند.

ابا چمبرت، لینیا تلجاس پورانن، اسکار آندرسون، ناتالی رئیجاس جانسون، گوستاو گگی سندین، لیندن کارتر و میرا سیدوروال ویکتورین در این دعوت شرکت کردند.

لینیا می گوید: “جشن غرور برای من درباره حق همه حضور در شهر و فضای عمومی است.” 

ناتالی می گوید: “جشن غرور برای من به معنای این است که من می توانم هویت کامل خود را به عنوان یک هنرمند و دگرباش اهل آمریکای لاتین ابراز کنم.”

اسکار آندرسون می گوید: “[این] جشن برای همه کسانی است که برای حقوق دگرباشان جنسی مبارزه کرده و می کنند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/gothenburg-pride-trams-rainbow/#gs.RmwKqj0

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com