ماف نیوز: در شهرستانهای سنندج، پاوه و دالاهو چهار تن با اتهامات نامشخص از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شدند. فرهاد جهان بیگی روزنامه‌نگار کرمانشاهی هم شانزده روز پیش بازداشت شده است.

«سحر کاظمی»

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، «سحر کاظمی» فعال مدنی از اهالی سنندج پس از یورش نیروهای وزارت اطلاعات بە منزلش بازداشت شد.

تاکنون علت بازداشت سحر کاظمی و محل نگه‌داری‌اش مشخص نشده‌اند.

همزمان چند روز پیش دو تن از اهالی شهرستان کامیاران به نامهای «سیوان کمانگر» و «کامیار کمانگر» توسط اداره‌ی اطلاعات پاوه بازداشت و به محل نامشخصی منتقل گردیدند. تاکنون اتهام مطروحه علیه این دو برادر مشخص نشده است.

در خبری دیگر از کرمانشاه گزارش شده که روز ۲ مرداد «فرهاد جهان‌بیگی» سردبیر هفته‌نامه‎ی کُردی – فارسی «ندای جامعه» ارگان رسمی «جاداک» حزب جامعه دانشجویان و دانش‌آموختگان کرمانشاه به دلایلی نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

«فرهاد جهان‌بیگی»

تلگرام ماف نیوز

او که پیشتر نیز سابقه‌ی بازجویی و‌ بازداشت را دارد، یک بار دیگر در هفته‌ی آخر آبان ۹۴ بازداشت گردیده و پس از اتمام بازجوییها به صورت موقت آزاد شده بود.

همزمان در شهرستان دالاهو نیز یک شهروند به نام «حسام حسینی» فرزند جبار از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت گردیده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com