یک شرکت فورچون ۵۰۰ برای اولین بار، یک زن آشکارا همجنسگرا را در لیست مدیر عامل های برتر دنیا معرفی کرده است.

در اوایل ماه آگوست، بث فورد با عنوان سرپرست کمیته بین المللی مواد غذایی و کشاورزی، شرکت Land O’Lakes، Inc.، رتبه ۲۱۶ ام در رده بندی سالانه بزرگترین شرکت های ایالات متحده که توسط انتشارات آمریکایی فورچون تهیه میشود، را از آن خود خواهدکرد.

او در سال ۲۰۱۱ به این شرکت پیوست و بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه فن آوری و تحقیق و توسعه دارد. بیانیه این شرکت در رابطه با استخدام او که در روز پنج شنبه منتشر شد، هیچ اشاره ای اهمیت این انتصاب به عنوان راهگشایی جدید برای جامعه دگرباشان جنسی در کسب و کار نکرد، اگرچه اظهار داشت که مدیر عامل جدید با یک زن ازدواج کرده است: “فورد و همسرش، جیل شوارتز، سه فرزند نوجوان داشته و در مینیاپولیس زندگی می کنند. “

فورد در یک باشگاه کوچک از رهبران همجنسگرا در کسب و کار در حال اجرا توسط یک شرکت Fortune 500 عضو شده است. این نشریه نوشت:”با توجه به فورچون، فورد سومین مدیر عامل آشکارا همجنسگرا از یک شرکت Fortune 500 و اولین زن خواهد بود. تیم کوک از شرکت اپل و جیم فیتلینگ از شرکت داو شیمی،دو نفر دیگر هستند.”

مقاله فورچون نوشت: “فورد گفت که همجنسگرایی او حتی در بحث های هیئت مدیره مطرح نشده است. اما او تصدیق کرد که این مساله کاملا نیز نادیده گرفته نشده است.”

فورد به این نشریه می گوید: “اگر انتصاب من موجب دلگرمی و باور اعضای جامعه دگرباشان جنسی به اینکه می تواندخود واقعی شان را زندگی کند و همه چیز ممکن است،باشد،این یک لحظه فوق العاده است”. او اضافه کرد که او شرایط محیط کار را در زمانی که بیست سال داشت و نمی توانست در محیط کار خود واقعی اش را ابراز کند، به یاد می آورد. 

فورد گفت: “من فکر می کنم از اواسط ۳۰ سالگی فقط به خاطر اینکه خود واقعی ام را زندگی میکنم، شانس به من رو کرده است.” او افزود:” کار به اندازه کافی سخت است و زمانی که شما احساس کنید که مجبور به پنهان کردن خود واقعی تان هستید، فوق العاده دشوار میشود. “

فورد گفت: “من فوق العاده سپاسگذارم که در یک شرکت که ارزش خانواده، از جمله خود من است، کار کنم.”

بر اساس یک مطالعه که توسط کمیپین حقوق بشر (HRC) انجام شده است، نزدیک به نیمی (۴۶ درصد) از کارکنان دگرباش جنسی در ایالات متحده هویت جنسی خود را در محل کار پنهان می کنند.

گروه حقوقی این کمپین، به فورد برای انتصاب او تبریک گفت. دینا فیداس، مدیر مرکز برابری در محل کار در HRC، به CNN گفته است:” رهبری بی نظیر  او به عنوان یک زن آشکارا همجنسگرا، در جامعه دگرباشان شرکت ها شناخته شده است و این واقعیت که او این سمت را به عنوان یک زن آشکارا همجنسگرا کسب کرده است، پیام بزرگی به دنیا می فرستد. ” .

فیداس افزود: “این داستان کسی نیست که به سطوح بالاتر رهبری میرسد و سپس آشکارسازی میکند، این داستان کسی است که هویت واقعی اش به این سمت می رسد”.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/30/fortune-500-beth-ford-first-lesbian-ceo/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com