شاهزاده هری و التون جان یک گروه بین المللی برای مبارزه با ایدز تاسیس می کنند.

فردا (۲۴ ژوئیه) و در کنفرانس بین المللی ایدز در آمستردام قرار است که شاهزاده و افسانه موسیقی، التون جان، شروع به کار رسمی گروه ائتلافی MenStar، را اعلام کنند.  

پرنس هری، که اولین حضورسلطنتی اش با همسرش مگن مارکل، در مراسم روز جهانی ایدز بود، مدتهاست که در این کارزار فعالیت میکند.

در سال ۲۰۱۶ و در کنفرانس بین المللی ایدز در دوربان، شاهزاده هری به همراه التون جان، پیش از حضور در یک نشست، دیوار مبارزه با ایدز سازمان ملل متحد را با این عبارات امضاء کردند: “برای پیشگیری آزمایش بدهید! چرا از این کار سر باز میزنید؟ “

کروه ائتلافی MenStar، ائتلافی از گروه های مختلف، از جمله بنیاد ایدز التن جان، برنامه PEPFAR دولت ایالات متحده، جانسون و جانسون، گیلاد و بنیاد بیل و ملیندا گیتس، است که در زمینه مبارزه با ایدز فعالیت دارند. 

اولین پروژه این گروه شامل اجرای یک آزمایش جدید خودآزمایی HIV برای مردان جوان در کنیا است.

شاهزاده هری در کنفرانس آمستردام به عنوان نماینده Patron of Sentebale، موسسه خیریه ای که در سال ۲۰۰۶ با هدف  کمک به کودکان مبتلا به اچ آی وی در لسوتو و بوتسوانا تأسیس شد،شرکت خواهد کرد. 

شاهزاده، که ششمین در صف رسیدن به تاج و تخت است، سال گذشته با پذیرش جایزه از مجله Attitude تاریخ ساز شد.

او این جایزه را به نمایندگی از طرف مادر دیرینش، دایانا، که به طور گسترده در زمینه اچ آی وی / ایدز مبارزه می کرد، دریافت کرد.

شاهزاده در مبارزاتش با مسائل مربوط ایدز و اچ آی وی از مادرش پیروی میکند، در حالی که او همچنین “کار شگفت انگیز” یک موسسه خیریه کودکان تراجنسی را ستایش کرده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/23/prince-harry-and-sir-elton-john-to-launch-group-tackling-aids/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com