Deadpool 2 ، با معرفی تین اج واردهد نگاسونیک، (Brianna Hildebrand) به عنوان یک زن همجنسگرا و دوست دخترش، یوکی ،(Shioli Kutsuna) در این فیلم، تبدیل به اولین مجموعه رده بندی شده در گروه R با بازیگران آشکارا همجنسگرا، شده است.

اما ستاره سینما، رایان رینولدز امیدوار است که با نقش آفرینی به عنوان بازیگر اصلی نقش مرد، پیشرفت های بیشتری در کنار تیم میلر، کارگردان ۱ Deadpool که شخصیت نقش اول مرد این داستان را همه جنسگرا معرفی کرده است، حاصل شود.

رینولدز در طی یک پرسش و پاسخ در کمیک کان سان دیگو می گوید: “من قطعا فکر می کنم که ما به تصویر کشیدن جهان به شیوه ای بسیار واقعی نیاز داریم. مساله مهم در مورد Deadpool این است که ما مجاز به انجام کارهایی هستیم که دیگر فیلم ها لزوما چنین اجازه ایی را نمی دهند. این چیزی است که من دوست دارم بیشتر شاهدش باشم، قطعا از طریق واد و قطعا از طریق کائنات این کار ممکن است، چرا که این چیزی است که ما در حال ساختن آن هستیم.”

طرفداران حدس زده اند که اکران و انتشار Deadpool، به دلیل محتوای خشونت آمیز و جنسی در بسیاری از بازارهای محافظه کار در خارج از کشور ممنوع خواهد شد. این مساله دلیلی موجه برای نگرانی در مورد پیروی از استانداردهای بین المللی سانسور در مورد فیلم ها بامحتوای همجنسگرایانه نسبت به فیلم های فیلم سینمایی مارول است.

رینولدز پیشتر گفته بود: “از جنس شخصیت شخصیت خود: “ممنوع شدن برای ما واقعا مساله ایی نیست، اکران و انتشار فیلم ما در چین ممنوع شد. ما در چین غیر قابل انتشار رتبه بندی شده بودیم. من فکر می کنم [علاقه جنسی Deadpool به مردان] را بیشتر از این نمی شود پروراند. او از همه نظر، یک بیگانه است. “

اداره دولتی مطبوعات، انتشارات، رادیو، فیلم و تلویزیون چین (SAPPRFT) مانع از انتشار Deadpool به دلیل خشونت گرافیکی، برهنگی و زبان بد، شد.

در مقابل، فیلم های MCU به طور معمول به نسخه های جهانی، از جمله در کشورهایی که سانسور فیلم ها به تصویر کشیدن همجنسگرایی را ممنوع میکنند،  تکیه می کنند.

دیوید لیچ، کارگردان Deadpool 2 قبلا گفته بود که این فیلم، منعکس کننده واقعیت، از جمله واقعیت شخصیت و زندگی همجنسگرایان است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/22/ryan-reynolds-deadpool-sexuality/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com