ماف نیوز: دو‌ متهم به «شرکت در تجمعات غیرقانونی» و «تبلیغ علیه نظام» در بوکان پس از اتمام بازجویی‌ها با تودیع وثیقه آزاد شدند.

از راست، «کریم سیدزاده» و «شهرام سیدزاده»


به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، «شهرام سیدزاده» و پدرش «کریم سیدزاده» که اخیرا پس از احضار به اداره‌ی اطلاعات شهرستان بوکان بازداشت شده بودند، با تودیع وثیقه آزاد شدند.

یک منبع مطلع با تاکید بر این که شهرام سیدزاده و کریم سیدزاده با تودیع وثیقه‌ی ۵۰ میلیون تومانی تا هنگام برگزاری جلسه‌ی دادگاه آزاد شده‌اند، گفت: «آنها در هنگام بازداشت به حمایت از اعتصاب بازاریان در ماههای اخیر متهم شده بودند اما با این حال در طی بازجویی، اتهامات تبلیغ علیه نظام و شرکت در تجمعات غیرقانونی علیه آنها مطرح شده‌اند.»

این افراد پیش از این نیز به علت انتقاد از دولت و ارگانهای زیربط از «کُندبودن کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه» تحت فشار قرار گرفته بودند.
info@mafnews.de
ارتباط با ادمین تلگرام:
https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com