به تازگی برخی پایگاه های حکومتی در لفافه و کنایه، افشا کرده اند که دو مجری مشهور تلویزیون بخوانید مهران مدیری و احسان علیخانی و یک وزیر سابق احمدی نژاد که نامش به اختصار م.م. (منوچهر متکی) در این رسانه ها آورده شده، اقدام به اخذ وام های میلیاردی از موسسه منحل شده ثامن الحجج کرده اند و از جمله عوامل دزدی سپرده های مردم هستند.

مهران مدیری مجری و کارگردان تلویزیون که برنامه دورهمی اش بارها به دلیل حاشیه های گوناگون خبرساز شده است و از هیچ گونه هجوگویی در برنامه هایش فروگذار نیست هم دو رقم ۱۸۰ و ۴۰۰ میلیونی به عنوان هدیه! (یعنی یک ریالش را هم قرار نیست پس بدهد همینجوری دولپی قورت داده رفته پایین) و رقم میلیاردی هم به عنوان وام از همین موسسه دریافت کرده است.

احسان علیخانی همان مجری ای است که جانماز آب می کشد و برنامه مذهبی ماه رمضان تلویزیون را اجرا می کند. منوچهر متکی هم ۱۲۴ میلیارد تومن ناقابل که با آن می شود حقوق ماهانه بیش از صد هزار کارگر را پرداخت کرد با سود ۴ درصد گرفته است و اکنون آزاد برای خودش می گردد. آنوقت در این حکومت چند دختر را به خاطر بی حجابی دستگیر میکنند و نیروی انتظامی وحشیانه در خیابان مزاحم زن و دختر مردم می شود.

کافی است این جناب دزد (منوچهر متکی) همان وامی را که با سود ۴ درصد گرفته است زحمت هیچ کار دیگری را به خودش نداده و در یک بانک دیگر بگذارد و سود سپرده ۱۵ درصد بگیرد که سالانه می شود حدود ۱۸ میلیارد تومن! مملکت بی قانون و بی در و پیکر و هردمبیلی و در یک کلمه جنگل به معنای واقعی کلمه ایران است تحت زعامت خامنه ای و سپاه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com