جود لا، نگرانی های طرفداران در مورد حذف هویت جنسی آلبوس دامبلدور، شخصیت های اصلی و مورد علاقه طرفداران فیلم چهارپایان شگفت انگیز ۲ که به زودی به اکران عمومی میرسد، را مورد توجه قرار داده است.

لا، قرار است نقش سرپرست هاگوارتز جوان را در این فیلم، که دومین از مجموع پنج فیلم برنامه ریزی شده در مجموعه هری پاتر است، بازی کند.

در سال ۲۰۰۷، اظهارات جورج رویلینگ مبنی بر همجنسگرایی شخصیت محبوب این فیلم، هری پاتر، عناوین روزنامه ها را از آن خود کرد.

اگرچه هویت جنسی هری پاتر در فیلم به تصویر کشیده نشد، اما کتاب منتشر شده از این داستان، به رابطه عاشقانه بین دوبلین و جادوگر تاریک، گریندل والد، در دوران نوجوانی اشاره میکند.

طرفداران امیدوار بودند که این رابطه در نهایت “به طور واضح” در مرکز توجه فیلم چهارپایان شگفت انگیز ۲، که متمرکز بر روی دامبلدور و گریندل والد است، تبدیل شود – اما دیوید ییتس کارگردان اخیرا تایید کرد که این شخصیت به عنوان  یک همجنسگرا در فیلم نمایش داده نخواهد شد.

لا، در مصاحبه جدیدی با مجله سرگرمی هفتگی، سعی کرده است که علت این تصمیم را روشن کند.

لا گفت: “جو روولینگ چند سال پیش همجنسگرایی دامبلدور را بر ملا کرد. هویت جنسی دامبلدور برای من سوال بود. وقتی از روولینگ در این مورد سوال کردم او همجنسگرایی دامبلدور را تایید کرد. اما در انسانها، هویت جنسی لزوما همه جنبه های هویت فرد را تعریف نمی کند؛ شخصیت داستان ما نیز چندبعدی است. من فکر می کنم که سوال این است: هویت جنسی دامبلدور در این فیلم چگونه به تصویر کشیده شده است؟ آنچه که شما باید به یاد داشته باشید این است که این فیلم دومین  در یک سری چند قسمتی است و این که چگونه جی، در طول داستان شخصیت های خود را می پروراند و از لایه های مختلف شخصیت آنها تا جوهره اصلی آنها پرده برمیدارد، شایان تحسین است. شخصیت آلبوس در این فیلم به شما معرقی میشود، و طبیعتا جزییات بیشتری در آینده رو نمایی خواهد شد”.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/18/jude-law-dumbledore-not-gay-fantastic-beasts-2/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com