فرودگاه هیترو از پرچم رنگین کمانی که از عکس بوسه های شش هزار مسافر تشکیل شده است رونمایی کرد. کارکنان این فرودگاه نیز در تهیه این اثر هنری منحصر به فرد که اکنون در بالای ترمینال ۲: Terminal Queen نصب شده و تا پایان ژوئیه نمایش داده می شود، کمک کرده اند. 

رونمایی از این پرچم بر اساس این واقعیت که بزرگترین فرودگاه اروپا در طی آخر هفته آینده و به دلیل رژه غرور دگرباشان در لندن، شاهد افزایش ۵ درصدی مسافران نسبت به سال گذشته خواهد بود، انجام شده است.

این پرچم شامل بوسه های متعدد با رنگ های مختلف برای نشان دادن رنگین کمان می باشد.

بوسه های خداحافظی توسط کارکنان برج کنترل، ایستگاه آتش نشانی و مرکز آموزش خلبان تهیه شده اند. کارول هیوی، رئیس ستاد فرودگاه هیترو، اظهار داشت: “سراسر فرودگاه به نشانه حمایت ما از لندن و سایر نقاط بریتانیا، جایی که تنوع و برابری  جشن گرفته می شود، حال و هوای جشن غرور را به خود گرفته  تا نشان دهیم که تنوع و برابری به همان اندازه برای کارکنان فرودگاه و مسافرانش ارزشمند است. “بسیاری از دگرباشان جنسی در طول هفته آینده برای شرکت در رژه غرور به لندن سفر می کنند، ما با حال و هوای رنگین کمانی و نصب پرچم رنگین کمان در سطح فرودگاه میخواهیم به آنها را خوشامد بگویم.”

احتزاز پرچم رنگین کمان با رونمایی از چهره های دگرباشان جنسی در کارزار خوش آمد گویی همراه شده است. این پنج چهره شامل دو همکار از فرودگاه هیترو و سه برنده مسابقه ی GSN هستند که در طول فصل غرور دگرباشان در اطراف فرودگاه نصب و دیده خواهند شد.

John Holland-Kaye، مدیر عامل شرکت فرودگاه هیترو، روز یکشنبه به GSN گفت: “من واقعا هیجان زده هستم. نه تنها به این دلیل که هیترو، به دلیل میلیون ها نفر از مردم که روزانه از طریق این فرودگاه که مکانی با چندگونگی بی نظیر به روی کره زمین است، سفر میکنند، بلکه به این دلیل که ما دارای کارکنانی به همان میزان چندگونگی هستیم. سالهای زیادی مردم احساس راحتی برای بیان احساس های جنسی خود در این فرودگاه را نداشتند. من خیلی خوشحالم که اکنون مردم می توانند در این مورد احساس راحتی کنند. اکنون شما می توانید ببینید که مردم در این فرودگاه بسیار بیش از قبل از ابراز خود واقعی شان لذت میبرند. این مساله، به جذابیت هیترو افزوده است.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
http://planettransgender.com/

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com