تلویزیون تاجیکستان برای نخستین بار گزارش بازی‌های فوتبال جام جهانی را به زبان فارسی پخش کرد. این پیغام را شهاب فرخیار، روزنامه‌نگار ایرانی که سال‌های زیادی مقیم تاجیکستان است، در صفحه فیسبوکی خود نوشته است و همراه با ویدیوی بخشی از بازی فوتبال، این اقدام تلویزیون تاجیکستان را تحسین کرده است. آقای فرخیار می‌نویسد، پیش از این تلویزیون این کشور مسابقات فوتبال خارجی را از شبکه‌های روسیه و با گزارشگران روسی پخش می‌کرد. او افزوده، شروع این تحول مهم در مسابقه‌ای که یک طرف آن روسیه و طرف دیگر عربستان سعودی بود، می‌تواند انتخابی حساب‌شده باشد، گرچه بسیار بعید است چنین قصد و اراده‌ای در پس این همزمانی وجود داشته باشد.

مبارک است. تلویزیون تاجیکستان برای نخستین بار گزارش بازی های فوتبال جام جهانی را به زبان فارسی پخش کرد . پیش از این تلویزیون این کشور مسابقات فوتبال خارجی را از شبکه های روسی و با گزارشگران روسی پخش می کرد. شروع این تحول مهم در مسابقه ای که یک طرف آن روسیه و طرف دیگر عربستان سعودی بود. می تواند انتخابی حساب شده باشد گرچه بسیار بعید است چنین قصد و اراده ای در پس این همزمانی وجود داشته باشد .

Publicerat av Shahab Farrokhyar den 14 juni 2018

Телевизиони Тоҷикистон барои нахустин бор гузориш бозиҳои футболи Ҷоми Ҷаҳониро ба забони форсӣ пахш кард.  Ин паёғомро Шаҳоби Фаррухёр, рӯзноманигори иронӣ ки солҳои зиёде муқими Тоҷикистон аст, дар сафҳаи фейсбукии худ навиштааст ва ҳамроҳ бо видиюи бахше аз бозии футбол, ин иқдоми телвизиюни Тоҷикистонро таҳсин кардааст. Оғои Фаррухёр менависад, пеш аз ин телевизиюни ин кишвар мусобиқоти футболи хориҷиро аз шабакаҳои Русия ва бо гузоришгарони русӣ пахш мекард. Ӯ меафзояд, шурӯъи ин таҳаввулоти муҳим дар мусобиқае, ки як тарафи он Русия ва тарафи дигар Арабистони Саъудӣ буд, метавонад интихобе ҳисобшуда бошад, гарчӣ бисёр баъид аст чунин қасд ва иродае дар паси ин ҳамзамонӣ вуҷуд дошта бошад.

هنوز اعلام نشده است که این پخش همزمان بازی‌های جامی جهانی با توافق قبلی تلویزیون ایران صورت گرفته یا خیر و این که بقیه بازی‌های جام جهانی قرار است به چه زبانی پخش بشود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com