۱۷مه فرصتی است برای اقلیت‌های جنسی و حامیانشان تا از طریق رسانه‌ها، افکار عمومی و جامعه مدنی را نسبت به مشکلاتی که اقلیت‌های جنسی و جنسیتی با آن روبه رو هستند؛ آگاه کنند و برای بهبود قوانین حقوقی و مدنی تلاش کنند. همچنین با فعالیت‌های دیگری مانند تولید و انتشار انواع محتواهای صوتی و تصویری برای کاهش همجنسگراستیزی، ترنسجندرستیزی و دوجنسگراستیزی تلاش کنند.

ما نیز به عنوان بخشی از جامعه اقلیت جنسی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این آگاهی رسانی جمعی نقشی هرچند کوچک داشته باشیم. در همین راستا مفتخریم تا در آستانه‌ی این روز بسیار پراهمیت برای جنبش حق‌خواهی اقلیت‌های جنسی، ویژه‌نامه‌ای کوتاه از مجموعه مقالات مرکز مشاوره رنگین کمانی در رابطه با همجنسگراستیزی، ترنسجندرستیزی و دوجنسگراستیزی را در اختیار شما همراهان همیشگی مرکز مشاوره رنگین کمانی قرار دهیم.

دانلود فایل در کانال تلگرام مرکز مشاوره رنگین کمانی👇

https://t.me/rainbowhelp/2116

راههای ارتباط با ما:
وبسایت ما به زودی: www.iranlgbti.com
پیامک در تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
فیس بوک

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com