به گزارش وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران – یک جانباز دوران دفاع مقدس به علت برخی از مشکلات، خود را حلقه آویز کرد.

http://khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/images/position1/2010/8/image.jpgمتوفی «حیدر نوری» جانباز ۲۵ درصد شیمیایی اعصاب و روان اصالتاً از اهالی روستای پیرواش گرگان بود که روز گذشته به زندگی خود خاتمه داد. جسد این فرد روز گذشته در منزل شخصی‌اش در بلوار کاشانی گرگان توسط دخترش پیدا شد که خود را از پله‌های ساختمان حلقه آویز کرده بود.

متوفی چندی قبل به بنیاد شهید مراجعه کرده بود که به صورت بسیار پرخاشگرانه و عصبی در حالی که میله‌ای در دست داشت، پس از مصدوم کردن نگهبان اداره، به واحدهای دیگر مراجعه و همچنین شیشه‌های درب ورودی را شکسته بود.

وی همچنین اقدام به فحاشی و ناسزا گفتن در آن زمان کرده بود که با پیگیری‌های لازم، بنیاد اقدام به قطع حقوق وی کرد. به احتمال فراوان مشکلات و فشارهای مالی و روحی و روانی باعث خودکشی این فرد شده است.

حدود یک ماه قبل نیز یکی دیگر از جانبازان قصد خودسوزی با بنزین در مقابل ساختمان بنیاد شهید داشت که به علت عمل نکردن سنگ فندک موفق به این اقدام نشد و مامورین نیروی انتظامی حاضر در محل، در مراحل بعدی مانع از ادامه کار وی شدند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com