آنا برنابیچ، نخست وزیر همجنسگرای صربستان، پاسخی دندان شکن به گفته های همجنسگراستیز یک وزیر داد. سال گذشته، برنابیچ، به عنوان اولین نخست وزیر زن همجنسگرا در صربستان انتخاب شد. او همچنین اولین رهبری بود که در رژه غرور بالکان شرکت کرد.

او با وجود امتناع حمایت سیاستمداران از وی به دلیل گرایش جنسی اش، سرسختانه مبارزه میکند و به نظر می رسد این حس هنوز در او بسیار زنده است.

در اوایل این هفته ،وزیرننات پوپویک، توییتی بر علیه حمایت از زوج های همجنسگرا برای فرزندپذیری منتشر کرد.

او نوشت: “ما به عنوان یک دولت برای افزایش نرخ تولد مبارزه می کنیم، اما در عین حال کتاب های تصویری رنگین کمانی را از کرواسی وارد می کنیم! این باید فورا متوقف شود! ما باید در برابر کسانی که می خواهند ما را متقاعد کنند که ایده رکورا دو مادر دارد و آنا دو پدر دارد، صحیح است، مقاومت کنیم.”

آنا برنابیچ: “هیچ حکومتی در جهان” نباید بتواند در مورد حق فرزندپذری زوج های هم جنسگرا تصمیم بگیرد.

به گزارش B92، آنا برنابیچ، نخست وزیر همجنسگرای صربستان،در پاسخ به اظهارات همجنسگراستیز این وزیر گفت: “وظیفه پوپولیک این است که مطمئن شوید روکو، استفان، میلوس، و هر کودک دیگری، به جای اینکه نگران اینکه چه کسی والدینش هستند باشد، در صربستان بماند” . اظهارات پوپولیک، با روحیه پذیرشی که دولت صربستان سعی در ترویج آن دارد، مطابقت ندارد.”

آنا برنابیچ سپس گفت که در صحبتی خصوص با پوپولیک، مساله را را حل خواهد کرد. آنا برنابیچ نخست وزیر همجنسگرای صربستان ادامه داد: “من فکر می کنم  که پوپولیک در اظهاراتش همه چیز را مخلوط کرده است.بین میزان تولد و همجنسگرایی افراد رابطه ایی وجود ندارد. همجنسگرایان همگی دارای اندامهای تولید مثل هستند و هیچ کس و هیچ حکومتی در جهان نمی تواند تصمیم بگیرد که آیا آنها میتوانند فرزندان داشته باشند یا خیر.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

 منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/serbias-lesbian-prime-minister-claps-back-at-homophobic-minister/#gs.MDKZHg4

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com