نظرسنجی آنلاین، توسط دانشگاه ورزشی کلن آلمان، جهت سنجش و جمع آوری تجربه ورزشکاران همجنسگرا، دوجنس گرا،  تراجنسی ومیانجنسی از امروز آغاز به کار کرد. کمپینی در شبکه های اجتماعی با هش تگ #yourvoicecounts همراه با این نظرسنجی منتشر شده است.

اولین پژوهش اروپایی در مورد ورزشکاران همجنسگرا، دوجنس گرا، تراجنسی و میانجنسی، به عنوان بخشی از پروژه Outpost و اراسموس، که توسط اتحادیه اروپا حمایت مالی می شود،، از امروز آغاز شد. هدف از این پژوهش کسب مبنای تجربی و دانش مفید برای ایجاد رویکردهای جدید و استراتژی های آموزشی برای مبارزه با تبعیض و جلوگیری از خشونت بر اساس گرایش، هویت جنسیتی و جنسیت و تسهیل دسترسی دگرباشان جنسی به فعالیت های ورزشی در همه سطوح است.

موسسه جامعه شناسی و مطالعات جنسیت از دانشگاه ورزشی کلن آلمان با هماهنگی پروفسور الیس هارتمن تودز مسئول این تحقیقات علمی است. مبنای تجربی تحقیق علمی توسط یک پرسشنامه آنلاین در لینک https://ww2.unipark.de/uc/Projekt_Outsport/ed19/ ارائه شده به شش زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و مجارستانی قابل دسترسی است.

این پرسشنامه برای دگرباشان جنسی که ۱۶ سال و یا بیشتر داشته و در اتحادیه اروپا زندگی می کنند، ظراحی شده است. برای شرکت در این پژوهشی سابقه ورزشی ویا تجریه رفتار تبعیض آمیز لازم نیست.

برای انتشار هرچه وسیع تر این نظرسنجی از طریق تمامی کانال های اطلاعاتی و رسانه های اجتماعی، کمپین  #yourvoicecounts نیز در شبکه های اجتماعی امروز شروع می شود. عکس ها و فیلم ها با توصیفات مرتبط، مردم را دعوت می کنند که نقش اصلی را بازی کرده، تجربه خود را بیان کنند و به شناخت بهتر شرایط و رابطه خود با ورزش کمک کنند. مطالب این کمپین به زبان های مختلف و در وب سایت Outsport در لینک موجود است: http://bit.ly/outsport-survey-en

اولین یافته های این نظرسنجی تا پایان سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

Outsport یک پروژه اروپایی است که توسط گروه LGBTI GAYCS انجمن ایتالیایی فرهنگ و ورزش (AICS)  و شرکای اروپایی LEAP Sports Scotland، موسسه بین المللی گفتگو و همکاری بین المللی وین، FRIGO مجارستان و  دانشگاه ورزش کلن آلمان ( GSU) اجرا میشود.

دفتر مطبوعاتی
press@out-sport.eu
+۳۹ ۳۴۹۷۳۵۵۷۱۵

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

http://www.out-sport.eu/?p=2789

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com