فینیکس، در ایالت آریزونا آخرین شهری است که خطوط عابر پیاده رنگین کمانی را برای استفاده عموم در شهر نصب میکند. شهردار گرگ استونتون و شورای شهر به اتفاق آرا به نصب خطوط عابر پیاده رنگین کمانی در روز سه شنبه (۲۴ آوریل) رای دادند.

این تصمیم پس از آنکه گروه های مختلف این ایده را با ارائه نمونه هایی از نصب خطوط عابر پیاده رنگین کمانی در شهرهای دیگر آمریکا،برای بررسی به رهبران شهر ارائه کردند، گرفته شد.

اخیرا، شهر دنور، در ایالت کلرادو، تقاطع های رنگین کمانی را به طور دائم نصب کرده است.

خطوط عابر پیاده رنگین کمانی فینیکس در دو تقاطع ،یکی در  تقاطع خیابان مرکزی و خیابان پورتلند و دیگری در تقاطع  ۷th و Glenrosa نصب خواهند شد.

پیاده روی کنار هم با هم:

سه سازمان محلی هزینه مواد، نصب و نگهداری این خطوط عابر پیاده رنگین کمانی را پوشش می دهند. این گروه ها شامل بنیاد غرور دگرباشان  فینیکس، بنیاد یکی از ده و بنیاد خاله ریتا هستند.

سال گذشته بنیاد یکی از ده هنگامی که مردی جوان مرکز جوانان دگرباش را به آتش کشید، خبر ساز شد.

تریویس شومیک، که با بنیاد یکی از ده  کار می کند، رای شورای شهر و شهردار را برای نصب خطوط عابر پیاده رنگین کمانی در شهر را ستود.

وی گفت: “فینیکس همیشه بالاترین امتیاز را در شاخص برابری کسب کرده است.شورای شهر و شهردار مدتها است که هوادار بنیاد یکی از ده و دیگر سازمانهای دفاع از حقوق دگرباشان جنسی هستند.شرکت های متعددی پشت ما ایستاده اند و می گویند ما در نگهداری این خطوط عابر پیاده به شما کمک می کنیم. در صورت نصب این خطوط عابر رنگین کمانی، ما تمام تلاشمان را برای تامین هزینه نگهداری آنها که به کار میگیریم تا جوانان ما در این شهر پر جنب و جوش احساس پذیرفته شدن داشته باشند.”

شهردار استونتون همچنین نظرات خود را اعلام کرد و گفت: “فینیکس متعهد به تضمین رفتار و حقوق برابر برای همه است و حمایت ما این مساله را نشان می دهد، زیرا ما می دانیم تنوع باعث می شود که ما قوی تر باشیم. فینبکس برای خواهران و برداران دگرباش خود ارزش قایل بوده و آنها را در آغوش میکشد.”

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/phoenix-rainbow-crosswalks/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com