پاسخ های اخیر آقای ظریف در شورای روابط خارجی آمربکا سخت ما را به فکر فرو برد…

آقای ظریف، پس شما کاملا موافق با دوگانگی در زندگی و ریاکاری هستید و به همین دلیل میفرمایید مردم میتوانند در زندگی خصوصی شان هر طور میخواهند باشند و نه در جامعه! به فرض محال که شما به زندگی خصوصی مردم سرک نکشید، آیا این ریاکاری، بخشی از دین، یا عرف و فرهنگ جامعه ایرانی است؟!

آقای ظریف، آیا تحمیل عرف و سنت ها آنهم طوری که شما تعریف میکنید، نتیجه اش اینهمه طلاق، ازدواج اجباری، اعتیاد، اختلاص، فقر، فرار مغزها و بیماری های روحی و عاطفی نیست!؟

آقای ظریف، با نفی هویت های جنسی به جز دگرجنس خواهی، باعث نمبشویم که خشونت، تبعیض و حذف سیستماتیک نسبت به یکی از آسیب پذیر ترین اقشار جامعه اعمال شود؟آیا به نظر شما، انکار و یا به رسمیت نشناختن اقلیت های جنسی، صورت مساله را به صورتی مردسالارانه و مذهبی پاک میکند؟

حتما در مورد روش های غیر متمدنامه ایی که برخی برای درمان همجنسگرایی فرزندانشان استفاده میکنند شنیده اید، از تجاوز پدر و برادر به دختر و خواهری همجنسگرا برای تصحیح گرابش جنسی گرفته، تا ازدواج اجباری و حتی قتل های ناموسی. به نطر شما، اینها همه ریشه در فرهنگ ایرانی دارد؟ فرهنگ ایران چنین است؟!؟آیا ایران کشوری همجنسگراستیز نیست؟ آیا همجنسگرایان در اماکن خصوصی آزادی عمل دارند و به رسمیت شناخته میشوند؟ساختن نسلی سرشار از رنج و خشم سرمایه ایی نیست که این بار کج را به مقصد برساند.به کجا چنین شتابان؟!

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com