حقیقتا اینکه سازمان ملل ایران را یکی از فاسدترین کشورهای دنیا اعلام کرد بی دلیل نبوده است. برای نمونه من خودم سالهاست که صرفا بخاطر روش تدریس و مقالات و صحبت ها و فعالیت های انتقادیم بویژه در فضای مجازی تحت فشار و ارعاب هستم! نکته این است که تمام فعالیت های من بر علیه “منابع” و ریشه های ظلم و ستم و فساد و تبعیض و غارت و ریا و استبداد در ایران هست.

بعد از اینکه نگذاشتند من با مدرک پی اچ دی هیات علمی دانشگاه شوم و حتی اجازه ندادند بصورت حق التدریس به تدریس در دانشگاه یا حتی موسسات آموزش زبان بپردازم، اجازه چاپ و نشر کتاب ها و مقالاتم را هم در ایران ندادند. علاوه بر اینها، از من خواستند که از آموزش و پرورش هم استعفا دهم! – بعد از ۲۳ سال سابقه تدریس و با مدرک دکترای تخصصی! و من این پیشنهاد خدایگان ایران زمین را نپذیرفتم! از همان زمان تا کنون – همانطور که در مقاله زیر آمده است اشاره کرده ام محیط کار (مدرسه، دفتر مدرسه و کلاس هایم) را بر من جهنم کرده اند! همانطور که بارها و به کرات گفته ام ۲۴ ساعته فعالیت هایم در فضای مجازی و همینطور تلفن ها و تعاملاتم تحت کنترل هستند تا جایی که حتی به ازای هر “کامنت”ی که برای مقالات در فضای مجازی می گذارم تهدید می شوم و از نظر اقتصادی یا روحی روانی به من ضربه می زنند و یا حتی من را تهدید ناموسی می کنند که ادامه ندهم! ضمن اینکه از “هر” فرصتی برای کارشکنی در “تمام” امور زندگی من و حتی خانواده مظلومم سو استفاده می کنند تا جایی که تمام ما از فرط استرس هایی که به ما وارد می کنند فشار خون و مرض قند و … گرفته ایم! وحشتناکتر اینکه “هر” “نوع” تلاشی برای بی اعتبار جلوه دادن من و باورهایم می کنند – دقیقا همان روش هیتلر و استالین و پوتین در برخورد با منتقدان و مخالفانشان!

ضمنا با توجه به تخصص م که در آموزش زبان هست از سال ۱۳۸۰ است که دارم درخواست تاسیس موسسه آموزش زبان و نیز انتقال از حومه مشهد به نواحی مرکزی شهر برای تدریس در آن مناطق را می دهم که تا کنون با هیچ کدام موافقت نکرده اند. حتی تا همین پارسال یک ساعت هم به من اضافه کار نمی دادند! – به همین دلایل از نظر اقتصادی کاملا فلج نگه داشته شده ام تا جایی که حتی نمی توانم یک خودروی پراید دست دوم بخرم! حتی “هنوز” در ۴۵ سالگی و با مدرک دکترای تخصصی نصف آپارتمانی که در آن زندگی می کنم متعلق به خواهرم هست. شنیده بودم که با بهاییان و یهودیان اینگونه رفتار می کنند اما من که از نسل پیغمبر و از تبار حسینم! در مقاله زیر ببینید با من و سلامت جسم و روح و روان و نسل من چه کردند:

http://bit.ly/2hdn653

البته امسال ۱۵ ساعت در یک مدرسه کار و دانش در حومه مشهد (قاسم آباد) به من اضافه کار دادند که بعدا متوجه شدم از روی اجبار آنرا به من دادند چرا که همکاری که قرار بود آن کلاس ها را برود منصرف شده بود و هیچ همکار دیگری هم تدریس در آن کلا سها را نپذیرفته بود! دو ساعت از این کلاسها درس پرورشی بود که حالا (۲۰/۰۱/۱۳۹۷) بعد از واریزی یک سوم اضافه کارها و حساب و کتاب دقیق متوجه شدم که آن دو ساعت برای من منظور نشده و این اضافه کار را به من پرداخت نکرده اند! شش ماه و یک هفته است در مدرسه برای این دو ساعت فعالیت دارم و کلاس میروم!

من حراست آموزش و پرورش مشهد را مسیول این نوع ستم ها و آزار و اذیت ها و دزدی ها می دانم. در همین یک مورد حدود یک میلیون تومان از حساب من کم کرده اند. – اگر متوجه نمی شدم هم اتفاقی نمی افتاد. لازم به یادآوری است که بصورت منظم این نوع خسارت ها را هم به من می زنند و حتی از حساب بانکی من هم دزدی می کنند که در مقالات متعدد به آنها پرداخته ام. نمونه دیگرش اینکه با مدرک دکترای تخصصی و ۲۳ سال سابقه تدریس حقوق من دو میلیون و سیصد و چهل هزار تومان است!؟! با این حال دو سال قبل بخاطر نوشتن یک مقاله انتقادی یارانه ام را هم قطع کردند! این در حالیست که بعنوان مثال معلم پرورشی مدرسه امان با مدرک لیسانس ماهی پنج میلیون تومان حقوق می گیرد و یارانه اش هم برقرار است! او می گوید با خدا باش و پادشاهی کن! منظورش از خدا رهبری (خامنه ای) است!؟! – من او را از نزدیک می شناسم و میدانم که به “هیچ” چیز اعتقادی ندارد. همه همکاران مدرسه این را می دانند. مورد دیگر اینکه خود آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد ۵۰ ساعت برای ما در برف و سرما و باران شب های زمستان کلاس ضمن خدمن گذاشت اما نهایتا آن را تایید نکرد!!؟!

برخی همکاران معتقدند که سیستم با این فشارها و آزار و اذیت ها من را قربانی و مایه عبرت سایر همکاران کرده است تا دیگران راه من را که روشنگری است در کلاس هایشان و جامعه در پیش نگیرند! دانش آموزانم معتقدند که آنها دارند این فشارها را به من می آورند و زندگی من را فلج و من را نا امید کرده اند تا من خودکشی کنم! و یا حداقل مسیول حراست اداره را بکشم تا پرونده یک منتقد نظام را با هزینه کمتر ببندند! ! من در پاسخ اما می گویم من از تبار حسینم و اینکه خداوند به ما کمک می کند سربازان گمنام یزید زمان را به عدالت بسپاریم و حق و حقوقی را که از ما به زور و تزویر گرفته اند از حلقوم آنها بیرون بکشیم.

ویدیوی ۱۷ دقیقه ای روش تدریس و نیز برخی از کتب و مقالات من را که بواسطه خلق آنها مغضوب خدایگان ایران زمین واقع شدم در وبلاگم ببینید:
http://beyondelt.blogfa.com

در سیطره سپاه شیطان پیغمبر نما
http://bit.ly/2zXaFX1

حراستی ها چه کسانی را به حراست و پاسبانی نشسته اند؟!

دکتر محمدحسن حسینی: حراستی ها چه کسانی را به حراست و پاسبانی نشسته اند؟!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com