این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی آشنایی با افرادی که بسیار دورتر از محل زندگی شما هستند و داشتن چنین روابطی بسیار آسان‌تر شده است. در این نوشتار برای دوستانی که داخل یک رابطه از راه دور هستند چند پیشنهاد داریم تا چگونه با وجود دوری فیزیکی با شریک عاطفی خود احساس نزدیکی بیشتری کنند و رابطه‌ی خود را ارتقا ببخشند.

🔸 از طریق هر نرم‌افزار ارتباط تصویری که می‌شناسید، می‌توانید همزمان با هم به تماشای سریال و یا فیلم بپردازید. این کار را به این روش انجام دهید که از طریق تلفن هوشمند با شریک خود تماس بگیرید و فیلم مورد نظر را هرکدام روی لب‌تاپ یا تلویزیون خودتان پخش کنید، برای قاطی نشدن صداها می‌توانید از هندزفری استفاده کنید.نکته: یک گوش خود را آزاد بگذارید تا بتوانید با شریک خود مکالمه داشته باشید.

🔸 20 سوالی بازی کنید. در روابط راه دور یکی از قوی‌ترین راه‌های ارتباط طرفین از راه کلام است بنابراین با طرح سوال‌های احمقانه و خنده‌دار یا معنی‌دار و مهم، هم سرگرم شوید و هم شریک خود را بهتر بشناسید.

🔸 امروزه خرید اینترنتی به یکی از رایج‌ترین راه‌های تجارت تبدیل شده است از این مسئله نهایت استفاده را ببرید. به نزدیک‌ترین گل‌فروشی محل زندگی شریکتان زنگ بزنید و برایش سفارش یک دسته گل زیبا بدهید و یا یک کادو ساده و زیبا سفارش بدهید تا مستقیما برای او ارسال شود. حتی می‌توانید کارت پستال‌های زیبای دیجیتالی برایش ایمیل کنید.

🔸 با هم کتاب بخوانید. یک کتاب انتخاب کنید و همزمان شروع به خواندن آن کنید و هر از چند وقت درباره محتوای کتاب صحبت کنید یا حتی می‌توانید برای یکدیگر کتاب بخوانید اگر هم منطقه‌ی زمانی متفاوتی دارید، می‌توانید صدایتان را ضبط کنید تا هروقت شریکتان بیدار شد به آن گوش دهد.

🔸 یک درایو مجازی مانند دراپ‌باکس با هم داشته باشید تا عکس‌ها و مطالب مورد علاقه را در آن با هم به اشتراک بگذارید. مطالبی مثل لیست پخش موسیقی‌های مورد علاقه، عکس‌های شخصی و غیره

🔸 با هم بازی آنلاین کنید. بازی‌های آنلاین موبایل و کامپیوتر زیادی هستند که می‌توانید در آن با دوستان خود همزمان بازی کنید، عضو یک گروه شوید و کار تعاملی انجام دهید.

🔸 با هم به یک قرار عاشقانه بروید. درست شنیدید حتی از راه دور هم می‌توانید به یک قرار عاشقانه بروید تمام چیزی که نیاز دارید یک گوشی موبایل است. می‌توانید در حالیکه در رستوران نشسته‌اید و از غذای خود لذت می‌برید از طریق تماس صوتی یا حتی بهتر تماس تصویری شریک خود را ببینید و با او صحبت کنید.
راههای ارتباط با ما:
پیامک در تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
فیس بوک

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com