شعبه ایی از ارتش نجات در کانادا، سرپناه هایش را به روی دگرباشان جنسی بی خانمان باز میکند. این سرپناه که در ابتدا  در شهر وینی پگ کانادا و برای پناهجویان ساخته شده بود، ظرفیت پانزده نفری برای پذیرش دگرباشان جنسی بی خانمان فراهم میکند.

ژاکلین استوارت، زن دوجنسگرایی که برای ترک اعتیاد در این شعبه ارتش نجات ساکن بوده است به سی بی سی میگوید:”من فکر میکنم که این مساله خیلی طول کشید.”

وی و شریک عشقی اش، تیا پارمتر که در این شعبه از ارتش نجات اقامت داشته اند، بر این باور اند که پذیرش دگرباشان جنسی بی خانمان میتواند زندگی آنها را نجات دهد.

اگرچه این زوجین، پیشتر نیز در اقامت گاه های ارتش نجات حضور داشته اند، در طی اقامت خود با همجنسگراستیزی مواجه شده اند، چیزی که موجب شد که آنها از اتاقشان خارج نشوند.

به همین خاطر، سازمان های دفاع از حقوق دگرباشان جنسی، از جمله مرکز منابع رنگین کمانی ها، نسبت به تلفیقی بودن اقامتگاه ها ابراز نگرانی کرده اند.

مایک توتهیل، مدیر مرکز منابع رنگین کمانی ها میگوید:” وقتی سازمانی سابقه بدی در جامعه دارد، باید برای تغییر آن وارد عمل شود. من فکر نمیکنم که ارتش نجات این کار را انجام داده باشد. ارتش نجات، در همجنسگراستیزی شهرت دارد.”

حدود ۱۰.۸ درصد از جمعیت بی خانمان وینی پگ را دگرباشان جنسی تشکیل میدهد.۲۳.۱ درصد از مجموع افراد بی خانمان زیر سن ۳۰ سال این شهر دگرباشان جنسی هستند.

ارتش نجات، سابقه بدی با جامعه دگرباشان جنسی دارد به طوری که افراد همجنسگرا در این سازمان اجازه خدمت در امور مذهبی را نداشته و پیشتر شعبه ای از این سازمان در نیویورک از ارائه خدمات به افراد تراجنسی خودداری کرده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com