افراد زیادی با شرکت در برنامه اولین دیدار و با اظهار روایات و رویایشان ازدیدار نیمه گمشده شان در برنامه “اولین دیدار” در طی سالهای متمادی، مردم آمریکا را به این برنامه عادت داده اند.

و اخیرا، در آخرین تلاش این برنامه تلوزیونی، برای  نشان دادن اینکه عشق به هزاران شکل شگفت انگیز وارد زندگی افراد میشود، برنامه “اولین دیدار” ایرلند داستان عشق همجنسخواهانه ایی را به زبان اشاره پخش کرد.

جان چارلز که ناشنواست به این برنامه تلوزیونی گفت که برای او پیدا کردن نیمه گم شده زندگی اش به دلیل مشکل شنیداری اش کار مشکلی بوده است.

به نظر میرسد که روزهای سخت دیدار نیمه گم شده اش با دیدار استفان، مردی که دارای توانایی شنوایی عادی داشته اما به زبان اشاره مسلط است به پایان رسیده است. این دو در این برنامه تلوزیونی به یکدیگر معرفی شدند.

جان چالرز اظهار کرد که او در گذشته اغلب در ارتباط با نیمه گم شده احتمالی اش از استفاده از پیامک خودداری میکرده است، چرا که بر این باور است که ارسال پیامک میتواند لایه جدیدی از موانع در ارتباط رمانتیک در حال شکل گیری اضافه کند.

این مساله مشخصآ در ارتباط جان با استفان که با دارا بودن قدرت شنوایی کامل، به زبان اشاره مسلط است، مشکل محسوب نمیشد.

پس از اینکه جان و استفان با دیدار دوباره موافقت کردند، بینندگان این برنامه تلوزیونی مشتاق دیدن موففیت این آشنایی بودند. هرچند این داستان عاشقانه پایان خوشی نداشت. جان چارلز به بینندگان گفت که وی و استفان دیگر یکدیگر را ملاقات نمیکنند. او از بینندگان برنامه برای حمایت از حضورش در این برنامه تشکر کرد.

حضور جان و استفان در این برنامه افق و امیدی تازه برای دربرگیری در این برنامه محبوب تلوزیونی رقم زد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
 منبع:

http://www.pinknews.co.uk/2018/01/31/first-dates-have-aired-the-first-same-sex-date-carried-out-in-sign-language/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com