ماف نیوز: یک کولبر در مرز ارومیه از ارتفاع سقوط کرده و دچار جراحت شد. همزمان جسد دو کولبر دیگر درپی سقوط بهمن مفقود شده بودند، پس از چهار روز جستجو پیدا شد. در شهرستان‌های سردشت و سقز هم دو کولبر بازداشت‌شده با تودیع وثیقه‌های سنگین آزاد شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ ۱۳۹۶، یک کولبر به نام «جاوید قربان‌نژاد» از اهالی ترگور ارومیه در پی سقوط از ارتفاع دچار جراحت شد.

وی جهت رسیدگی پزشکی به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده است.

«جدیح ولی‌نژاد» و «صبری ولی‌نژاد»


همزمان جسد دو کولبر به نام‌های «جدیح ولی‌نژاد» و «صبری ولی‌نژاد» از اهالی روستای آوک از توابع منطقه‌ی ترگور ارومیه یافت شد.

این دو کولبر از روز شنبه هفتم بهمن‌ درحین کولبری در ارتفاعات مارمیشو در نقطقه‌ی صفر مرزی ارومیه در زیر بهمن مفقود شده بودند،

در گزارشی دیگر یک کولبر سقزی بازداشت‌شده به نام «مصطفی حسنی» ۴١ ساله فرزند سعدین با تودیع وثیقه‌ی ٣٨٠ میلیون تومانی آزاد شد. اتهام وی «حمل و نگه‌داری کالای قاچاق» بوده است که در مردادماه پس از مجروح‌شدن، بازداشت شده بود.

از سردشت هم گزارش شده است که یک کولبر بازداشتی به نام «آروین سعیدی» ٢۴ ساله فرزند احمد که در تیرماه جاری بازداشت شده بود، با تودیع وثیقه ١٨٠ میلیون تومانی آزاد گردید. وی نیز اتهام مشابهی داشته است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com