ماف نیوز: یک وکیل دادگستری از اهالی بوکان به زندان مرکزی سنندج منتقل گردید. همزمان یکی از بازداشتیهای تجمعات «نه به گرانی» در سنندج با تودیع وثیقه آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، «طاهر توحیدی» وکیل دادگستری و استاد دانشگاه جهت اجرای حکم ۱۷ ماه حبس تعزیری به زندان سنندج منتقل شد.

«طاهر توحیدی»


حکم را شعبه‌ی ١٠۶ دادگاه کیفری سنندج با دو اتهام «توهین به مامور دولت» و «نشر اکاذیب» صادر کرده است.

همزمان یک دانشجوی دانشگاه پیام‌نور سنندج به نام «محرم صابری» با تودیع وثیقه‌ی یکصد میلیون تومانی پس از اتمام مراحل بازجویی آزاد شد‌.

محرم صابری فرزند رضا از اهالی بیجار در هفته‌ی دوم دی ماه به اتهام «تحریک دانشجویان برای شرکت در اعتراضات مردمی» از سوی اداره‌ی اطلاعات سنندج بازداشت شده بود‌.

پیشتر هویت ۶۱ شهروند معترض بازداشتی در شهرستانهای خوی، سنندج، ارومیه، ایلام و کرمانشاه محرز شده بود که تاکنون برخی از آنها با تودیع وثیقه تا هنگام برگزاری جلسه‌ی دادگاه آزاد شده‌اند.
info@mafnews.de
ارتباط با ادمین تلگرام:
https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com