هنرپیشه محبوب همجنسگرای سینما، که مادرش از کودکی او را به عنوان یک هنرپیشه مدیریت کرد اقرار میکند:”مبارزه ایی دردناک بود.”

جودی فوستر، ستاره هالیود، بالاخره در مورد رابطه دشوارش با مادرش، اولین آلا آلموند، سخن گفت. او در مصاحبه ایی جدید گفت:”تمامی هویت او به شکلی در هویت من غرق شد. مبارزه ایی دردناک بود.”

این ستاره سینما که به تمایل به فاش نکردن جزییات زندگی خصوصی اش مشهور است، این اعترافات را در حالی که در مورد قسمت جدید سریال علمی تخیلی آینه سیاه که توسط او کارگردانی شده است صحبت میکرد، به زبان آورد.

داستن آرک انجل، پیرامون مادری میچرخد که برای اینکه بتواند هر حرکت دخترش را تحت کنترل داشته باشد، به او تراشه ردیابی نصب میکند.

جودی فوستر کوچک، به اینکه به هنگام بازیگری در فیلم هایی مانند راننده تاکسی و جمعه عجیب و غریب به شدت توسط مادرش کنترل میشد معروف بود.

فوستر در مورد رابطه اش با مادرش در مصاحبه اش با USA Today گفت:”ما با هم به همه جا سفر کردیم و هویت او به شکل عجیبی در هویت من حل شد. مبارزه ایی دردناک بود. وقتی که تصمیم به ترک او گرفتم، او احساس کرد که برای همیشه رهایش کردم.”

او اضافه کرد:”من همیشه خود را مسئول سلامتی او میدانستم. این احساس همیشه با من خواهد بود. جای ما عوض شده است.”

جودی، مادر دو پسر نوجوان به نام های چارلز و کیت است.

فوستر همچنین، برنده دو جایزه نقش اول زن اسکار است. او جایزه اول خود را در سال ۱۹۸۹ برای بازی در فیلم متهم دریافت کرد. دومین جایزه اسکار وی، در سال ۱۹۹۲،برای بازی در فیلم سکوت بره ها به وی اهداء شد.

این ستاره سینما اخیرآ بیشتر مشغول کارگردانی از جمله کارگردانی قسمتی از سریال آینه سیاه است.

او برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و در حین مراسم گولدن گلوب به عنوان یک همجنسگرا آشکارسازی کرده و گفت که شریک عشقی همجنس خود دارد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

 www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
www.planettransgender.com ‏‎

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/jodie-foster-talks-relationship-mother/#gs.hcs9QYw

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com