ماف نیوز: نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات یک جوان بانه‌ای و سه جوان سنندجی را بازداشت کردند. اتهام آنها «ارتباط و همکاری با احزاب کُردی» میباشد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶، «رضا مریمی» از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در شهرستان بانه بازداشت و به زندان سقز منتقل گردید.

«رضا مریمی»


اتهام مطروحه از سوی این نیروها در هنگام بازداشت رضا مریمی ارتباط او با یکی از احزاب کُردی عنوان شده است اما از مستندات و مصادیق این ارگان امنیتی جهت بازداشت او اطلاعی در دست نیست.

طی روز جاری بعد از مراجعه‌ی خانواده‌ی او به مراجع قضایی ۲۰ میلیون تومان وثیقه از آنها درخواست شده است.

در هفته‌ی آخر آذرماه هم در سنندج سه تن از اهالی روستای «توریور» به نام‌های «آرام علیرضایی» و «بهنام علیرضایی» فرزند عباس و «فاتح حاجی احمدی» فرزند محمدصالح به اتهام همکاری با یکی از احزاب کُردی توسط نیروهای اداره‌ی اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شدند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com