باوجود راه های پرخطر مهاجرت، همواره مهاجران بیشتر در قطار های باری به آلمان می آیند. شمار این مهاجران تا به حال در هر فصل سال افزایش یافته است و ممکن است در چهارمین فصل بازهم افزایش یابد.
به گزارش زنان پیشاهنگ ایران به نقل از پولیس آلمان فدرال در مونشن، تا به حال در سال جاری ۳۱۹ مهاجر را در شهر بزرگ مونشن گرفتار کرده است که با قطار های باری از اتریش وارد ایالت بایرن شده اند.
شعبه تفتیش پولیس فدرال آلمان روز یکشنبه هشدار داد که آن مهاجرانی که خود را در قطارهای باری به هدف رسیدن به آلمان جا می زنند، خطر هوای بسیار سرد خزانی را که در هنگام حرکت سریع قطار بیشتر سرد می شود، نادیده می گیرد.
در همین حال پولیس آلمان فدرال تاکید می کند که شمار مهاجرینی که با این روش خطرناک خود را به آلمان می رسانند، از یک فصل تا فصل دیگر سال پیوسته افزایش یافته است.
پولیس از ماه جنوری تا مارچ فقط ۶۱ مهاجر را دستگیر کرده بود، اما در فصل تابستان این شمار به ۹۹ تن افزایش یافته است. شمار مجموعی این مهاجران از ماه جولای تا سپتمبر به ۱۵۵ نفر رسیده است.
براساس گفته های شعبه تفتیش پولیس آلمان فدرال، موارد جدید دستگیر شده های مهاجرین در شبه یکشنبه نشان می دهد که ممکن است این رقم در چهارمین فصل سال بازهم افزایش یابد.
پولیس گزارش داده است که صبح یکشنبه در ایستگاه قطار رانگیر در شمال مونشن، با چهار مهاجر مواجه شده اند که در یک قطار باربری به آلمان آمده اند.
این چهار مرد میان ۱۷ تا ۲۷ ساله بعد از تحویل دادن شان به پولیس ایالت بایرن، تقاضای پناهندگی داده اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com