مدیرآموزش و پرورش نظرآباد گفت: چرا برخی به خاطر نبود مقطع متوسطه دوم دراین شهرستان باید ناچار به ترک تحصیل شوند و از حق طبیعی خود باز بمانند؟
به گزارش زنان پیشاهنگ ایران به نقل از ایسنا، محسن شهبازی اظهارکرد: متاسفانه تعداد مدارس و فضای آموزشی نظرآباد با جمعیت دانش آموزی آن تناسبی ندارد و همین مشکلات زیادی را به وجود آورده است. علاوه براین، مدارس موجود نیز مشکلات زیادی دارند به طوری که بیش از ۶۰ درصد آنها بالای ۳۰ سال عمر دارند و به بازسازی و مقاوم سازی احتیاج پیدا کرده‌اند.
وی افزود: بدون شک هم عملکرد دانش آموزان و هم کیفیت آموزش از سوی معلمان درکلاسهای درسی که استاندارد نبوده و از ایمنی کافی برخوردار نیستند، کاهش می‌یابد. بدیهی است با توجه به روند افزایش جمعیت و همچنین اعتبارات محدود، آموزش و پرورش نمی تواند هم پای رشد جمعیت دانش آموزی مدرسه بسازد.
شهبازی توضیح داد: نباید اجازه دهیم محدودیت‌ها و کمبود امکانات باعث ترک تحصیل دانش آموزان و پیوستن آنها به جمعیت ۶۰ هزار نفری کودکان کارکشور شود. از خیرین تقاضا می‌شود در کنار ساخت بیمارستان، در زمینه ساخت مدرسه که در حقیقت آینده کشور در آن ساخته می‌ شود نیز به طور جدی تر وارد عمل شوند تا بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی در شهرستان‌ها رفع شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com