Image may contain: 1 person, sitting and close-up

لورن هیرگی خواننده کوبایی-امریکایی گروه فیفت هارمونی می‌گوید به او در اوایل کار توصیه کرده‌اند که#سکشوالیته اش را پنهان کند.

هیرگی می‌گوید بسیاری هنرمندان #ال‌جی‌بی‌تی و #کوییر سکشوالیته خود را پنهان می‌کنند زیرا این باور میان آنان وجود دارد که در صورت #آشکارسازی محبوبیت خود را نزد هواداران از دست می‌دهند.

او که بعد از پیروزی ترامپ طی نامه‌ای سرگشاده به عنوان #دوجنسگرا آشکارسازی کرد امروز می‌گوید:

«ابنکه به خودم برچسب زدم باعث میشه از دست خودم عصبانی بشم، آخه رفیق، من یه روح آزادم.»

او در مصاحبه با مجله Out می‌گوید مردم ترجیح می‌دهند در تلویزیون بیشتر شاهد خشونت باشند تا اینکه بپذیرند زوج‌های #هم‌جنس وجود دارند:

«مردم هنوز هم خوششان نمی‌آید ببینند من دوست دخترم را می‌بوسم… اما باید پرسید چرا چندشتون میشه؟ شما می‌تونید شاهد باشید که یه کودک بمباران بشه و هیچ کاری براش نکنید اما نمی‌تونید ببینید من دوست‌دخترم رو ببوسم؟»

او در نامه سرگشاده آشکارسازی‌اش نوشت:

«جهان همواره به ما یادآوری می‌کند #اقلیت هستیم».

هیرگی با اشاره به اینکه امتیازات اجتماعی در گرو مردان سفیدپوست دگرجنسگرا و سیسجندر (ناترنس) قرار دارد گفت:

«ما مجبور بوده‌ایم برچسب‌های متعددی اختراع کنیم تا افراد کوییر که در قالب‌های جامعه سیسجندر-دگرجنسگرامحور جا نمی شوند، در دنیایی که وجدان‌های کوته‌فکر آن‌ها را آسیب‌پذیر و بی‌اعتبار کرده احساس واقعی بودن و رسمیت داشتن کنند.»

بیشتر بخوانید: https://goo.gl/FJoq9t
نامه سرگشاده آشکارسازی او: https://goo.gl/ow5Sq9

#شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی:
🏳️‍🌈 t.me/Iran6Rang
🏳️‍🌈 facebook.com/6rang.Iran
🏳️‍🌈 instagram.com/6rangiran
🏳️‍🌈 youtube.com/user/6rangIran
🏳️‍🌈 tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org‍

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com