«رحمی از آن خودشان» عنوان فیلمی است درباره آدم‌های مردانه و حامله.

محوریت این فیلم، جنسیت و افراد دارای جنسیت غیردوگانه (non-binary) بویژه بدن‌های ترنس مردانه و حامله است. و به کسانی که با تنوع‌های جنسیتی کمتر آشنا هستند می‌آموزد هر کس می‌تواند خود واقعی‌اش باشد و شاد و راضی هم باشد و این آزادی‌های دیگران را پایمال نمی‌کند.

سین لوبوو کارگردان این فیلم می‌گوید که من هیچ قت نتوانستم خودم را یک زن لزبین بوچ بدانم و از طرفی نمی‌توانستم خودم را ترنسجندر تعریف کنم. به همین خاطر به دنبال فضاهای میانه بودم.

امروز ما به لطف رسانه داستان زندگی دیگران را می‌توانیم ببینیم و به گوناگونی و تنوع هویت‌های انسانی و آرزوهای انسانی پی ببریم. از جمله کسانی که هویت مردانه‌تری برای خود می‌شناسند و به مدد #دانش روز آن چه را می‌خواهند در بدن خود #تغییر می‌دهند و از سویی کسی نمی‌تواند لذت داشتن فرزندی از خود را از آنان بگیرد.

منبع: ADVOCATE

با #شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی همراه شوید:
🏳️‍🌈 https://t.me/Iran6Rang
🏳️‍🌈 https://www.facebook.com/6rang.Iran
🏳️‍🌈 https://www.instagram.com/6rangiran
🏳️‍🌈 https://www.youtube.com/user/6rangIran
🏳️‍🌈 https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org

#همجنسگرا #ترنس #ترنسجندر #ترنسکشوال #هویت_جنسیتی #جنسیت

_غیردوگانه #بی_جنسیت#هویت #جنسیت #حامله #مردانه #زنانه

#CynLubow #transgender #gender

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com