شهردار  لندن پرچم رنگین کمان را در بیرون تالار شهر برای جشن غرور دو هفته ای لندن خواهد برافراشت.  صدیق خان تمامی اهل لندن را مشتاق می کند تا به گرد هم آیند و تنوع پایتخت را جشن بگیرند.

صدیق خان همچنانکه جشن غرور در لندن نزدیک می شود، گفت : “اینجا در لندن، شما آزاد هستید تا به هر کس که دوست دارید عاشقش شوید، ابراز عشق کنید و آزاد هستید که هر کس که می خواهید باشید.”

این دلیلی بزرگ است که چرا من احساس می کنم که شهر ما به عنوان خانه ای استقبال کننده برای  جامعه دگرباشان مشاهده شده است و دارای چنین چشم انداز پر طراوت و چالاک و پر رونق است، چشم اندازی که با رنگ ها سرشار شده است و تاثیر عظیمی بر جان و روح لندن دارد.”

و افزود : “این برای من بسیار اهمیت دارد که لندن به عنوان شهری دیده شود که در آن افراد  دگرباش احساس با ارزش بودن و خوشحالی و امنیت بکنند. این تنها به این معنی نیست که جشن غرور سالی یکبار برگزار شود، این به معنی کار کردن پیرامون مسائل و موضوعاتی است که برای  جامعه دگرباشان در تمام سال اهمیت دارد.”

“جشن غرور همچنین می تواند پیام همبستگی و امید به  دگرباشان سراسر جهان ارسال کند که مواجهه آنها با  تبعیض و  ظلم و  ستم ادامه دارد – پیامی که با یکدیگر می توانیم به تغییر دست پیدا کنیم و  حقوق بشر را برای هر کس بهبود ببخشیم.”

در طی جشن دوهفته ای غرور در لندن پنجره های ایستگاه متروی دادگاه توتنهام را با یک طرح  رنگین کمان تغییر داد و هلال هایی نمادین را به ایستگاه متروی دادگاه توتنهام، میدان آکسفورد و یک طرح رنگین کمان را به میدان پیکادیلی تقدیم کرد.

همچنین گلگیرهای پنجاه عدد دوچرخه به نشانه ی پنجاهمین سال  جرم زدایی جزئی از  همجنسگرایی با رنگین کمان تزیین شد، و ایستگاه های اتوبوس که در مسیر رژه بود، همچنین به پرچم های رنگین کمانی تزیین شد.

شهردار همچنین تایید کرد که در دو ایستگاه اتوبوس که در نزدیکی میدان ترفلگار واقع شده، برای همیشه پرچم های رنگین کمان نصب شود، که در کنار آن سال پیش محل گذر عابران پیاده به نشانه ی حمایت از جامعه ی دگرباشان لندن نصب شد.

همراه با بیش از ۶٠ رویداد که از ٢۴ ژوئن تا ٩ ژولای برگزار می شود – با رژه ی اصلی در ٨ ژولای – انتظار می رود که بیش از یک میلیون تماشاگر در خیابان های لندن به صف شوند. صدیق خان سال گذشته، رژه ی در مجاورت ایستگاه تلویزیونی بی بی سی را افتتاح نمود.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی و ارسلان

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia ‏‎

کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏

‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏

‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com ‏‎

منبع :

http://www.gaytimes.co.uk/news/77365/sadiq-khan-raises-rainbow-flag-for-pride-love-whoever-you-want-to-love/

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com