در پی شکایت نیروی انتظامی، شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان به دادسرا احضار شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان به اتهام شرکت در جشن پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران به اداره پلیس اصفهان و دادسرا احضار شده است.

رکنا به نقل از منصوریان نوشته است: «از روزی که مدالم را به رییس جمهوری تقدیم کرده‌ام، هر روز یک اتفاق می‌افتاد تا این که من را به دادسرا احضار کردند. دلیلش را که پرسیدم، گفتند در ستاد آقای روحانی خوشحالی کرده‌اید و ازاین داستان‌ها، می گویند ما باعث شده‌ایم که شهر شلوغ شود.»

قهرمان ووشو ایران که از این اتفاق بسیار ناراحت است ادامه می‌دهد: «من اصلاً کاری به این چیزها ندارم. رفتم دادگاه می‌گویم شاکی چه کسی است، می‌گویند نیروی انتظامی. الان مشکلی که وجود دارد این است که گفته‌اند اگر برای احضاریه بعدی به دادگاه نروم من را ۱۰ میلیون جریمه می‌کنند! اصلاً آمدیم و زمانی که این احضاریه را فرستادند من در سمیرم نبودم. در اردوی تیم ملی بودم و این نامه به‌دستم نرسید. باید چه کار کنم؟»

منصوریان با بیان اینکه با آبرویش بازی شده است در پایان گفت: «من یک ورزشکار جهانی هستم. سمیرم شهر کوچکی است که همه همدیگر را می‌شناسند. از روزی که به دادگاه رفته‌ام هر کسی من را می‌بیند می‌پرسد برای چه آمده‌ام  و اینجا چه کار می‌کنم؟ من ثابت کرده‌ام که در شلوغی‌ها کاری نداشته‌ام متاسفانه خیلی از دوستانم با وثیقه آزاد هستند و نمی‌دانیم باید چه‌کار کنیم.»

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله و متولد شهرستان سمیرم می باشد، شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است. شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و  علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com