نه به زودی! همین حالا: برخورد نزدیک از نوع سوم در راس نظام

(قابل توجه خوش خیالانی که به شکست تمامیت رژیم در انتخابات اخیر باور ندارند و تصور می کنند تضادها و تنشها در رأس این رژیم کاهش می یابد)

برگرفته از کانال تلگرامی روشنگری roshan_gary@
https://t.me/roshan_gary/5097
نوشته از: مازیار
برخورد نزدیک از نوع سوم یا Close Encounters of the Third Kind فیلمی سینمایی از گونه علمی- تخیلی به کارگردانی و نویسندگی استیون اسپیلبرگ است که در سال ۱۹۷۷بر پرده سینماها رفت و در آن به برخورد با موجودات فضایی می‌پردازد.
نکته جالب در این فیلم آنجا است که بازیگران فیلم در ابتدا و انتهای داستان، خودشان را با نام واقعی معرفی می‌کنند و مخاطب را دعوت به دیدن فیلمی می‌کنند که به گفته آنها برگرفته از یک داستان واقعی ‌است.
این شیوه ساخت توجه مخاطب را بیش از پیش به متن داستان جلب می‌کند. به‌خصوص که این اتفاقات به‌طور واقعی رخ داده‌اند.
ممکن است در عالم سینما اثر تخیلی باشد ولی در عالم واقع ما با صحنه‌هایی مثل برخورد نزدیک از نوع سوم در کشور خودمان مواجهیم. از کجا میگویم؟
در جریان مناظره های نخبگان و دست چین شدگان نظام ولایت برای به دست گرفتن امورات این مملکت.
همه آنها تاییید شده خود آقا بودند و همه آنها از تمام فیلترهای مورد نظر حضرت خامنه ای عبور کرده و کاملا در خط امام بودند! توی مناظره رؤسای هر جناح، رقیب دزد و جنایتکارش را به‌روشنی تمام با اسناد و مدارک معرفی می‌کرد:
… آقای روحانی شما نبردید، باختید، همه چیزتان را باختید؛ هم اعتبار و هم اخلاق و مرام را… این کمال بی‌آزرمی است که در ایام رقابتهای انتخابات…
واضع انقلاب و نظام را… به لجن بکشید و در فردای پیروزی… مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع‌فروشی فرمائید…
این کمال بی‌آزرمی است که در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائی. … پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل‌هایی به آب دادید؟ … شما گندم نمایانه جوفروشی کردید.
ارزشش را داشت آقای رئیس‌جمهور!؟ … می‌ارزید و می‌صرفید تا برای مانایی [ماندن] در قدرت… نیروهای سپاه را متهم به موشک‌بازی کنید؟
می‌ارزید و می‌صرفید تا مانایی در قدرت… رقیب‌تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام… نمائید؟» (تسنیم، رسالت، کیهان، مشرق نیوز، خبرگزاری فارس، آخرین خبر، بتانیوز، خبر فارسی، رویداد ۲۴، خبر روز و… – ۲خرداد ۹۶).
«رهبر.. به موضوع پذیرش سند ۲۰۳۰سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت اشاره کردند و با انتقاد شدید از این موضوع گفتند: این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی‌سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست…
ایشان با تأکید بر این‌که اصل این کار غلط است، خاطرنشان کردند… جمهوری اسلامی ایران احتیاجی به این سند ندارد… نباید کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم. پذیرش سند ۲۰۳۰، معنا ندارد». (فارس، ۱۷اردیبهشت ۹۶)
«مردم در این انتخابات به فریبکاران، نه گفتند… همین فریبکاران، قصد داشتند سند ۲۰۳۰را به دروغ مقابل فرهنگ و دین مردم نشان دهند… متاسفم برای کسانی که در انتخابات سوء‌استفاده کردند. هر چند که من از غیبت و گناه دیگران می‌گذرم، اما نسبت به ۲۰۳۰من نمی‌گذرم…» (اولین نشست خبری روحانی پس از انتخابات-۱خرداد ۹۶)
« انقلاب و انقلابی‌گری به‌معنای افراطی‌گری نیست. این دوگانه‌هایی که سوغات بیگانگان است و حرف دشمنان ایران است نباید در فرهنگ سیاسی ما جا باز کند». (خامنه‌ای-خبرگزاری صدا و سیما- ۱۴خرداد ۹۵)
«کسی حق ندارد نظر خود را بر دیگران دیکته کند… کسی حق ندارد انقلاب را به نفع خود تفسیر کند… همگان متوجه شدند که راه درست دوری از افراطی‌گری است». (روحانی-۱خرداد ۹۶)
«… سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و حامی رئیسی، طی بیانیه‌یی پیشنهاد تشکیل دولت سایه را مطرح کرد… چهره‌های اصول‌گرا نیز اعلام کردند که باید از این ۱۶میلیون رأی استفاده کنند… عزت‌الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: رئیسی می‌تواند در جایگاه آلترناتیو قوی نسبت به دولت… نقش تاریخی ایفا کند». (سایت فرارو- ۳خرداد ۹۶)
«موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد رأی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری: آقای رئیسی ۱۶میلیون رأی حلال داشت». (تسنیم- ۴خرداد ۹۶)
این بدین معنی است که کلیه آراء روحانی، رأی حرام است. همین مضمون را یکی از سایت‌های جناح روحانی چنین می‌گوید: «این سخنان امام جمعه تهران حکایت از این معنا دارد که ۲۳میلیون رأی حسن روحانی غیرحلال است؟ (انتخاب- ۴خرداد)
امام جمعه تهران ادامه می‌دهد: «ممکن است با بررسی مجدد تخلفات انتخابات رأی رئیسی از ۱۶به ۱۹میلیون و روحانی نیز از ۲۳به ۲۱میلیون برسد». (همان منبع بالا)
«رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی ۱۶میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است». (تسنیم- ۴خرداد ۹۶)
و باز این بدین معنی است که کلیه آراء روحانی، نه مؤمنانه بلکه مشرکانه و ناخالص و با دغل و تقلب بوده است! حالا اگر اسم این برخورد نزدیک از نوع سوم نیست پس چیست و البته این برخورد در بالاترین سطح ادامه دارد و هر روزعمق بیشتری پیدا می‌کند.
وما، منتظریم تا ورژن بالاتری از این نمایش آفریده شود!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com