ماف نیوز: اموال «تیمور خالدیان» فعال سیاسی محبوس در زندان مرکزی سنندج از سوی سپاه پاسداران مصادره شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، تیمور خالدیان فعال کارگری است که در اوایل سال ۱۳۹۶ برای رسیدگی به پرونده‌ی شکایت علیه سپاه پاسداران در رابطه با مصادره‌ی زمین‌های پدری‌اش به شعبه‌ی ۵ دادگاه سنندج مراجعه کرده بود به صورت غیرقانونی به اتهام «اخلال در نظم عمومی» بازداشت و به زندان سنندج منتقل شد.

او روز ۲ اردیبهشت‌ بعد از ۱۱ روز اعتصاب غذا، به دستور کاظم کولیوند معاون دادستان سنندج در پی افت شدید فشار به بیمارستان قدس سنندج منتقل شد.

در حالی که تاکنون هیچ حکمی از سوی دادگاه برای وی صادر نشده، چند تن از دوستان وی برای آزادی‌اش با قید وثیقه اقدام کرده‌اند اما پاسخ مؤثری دریافت نکرده‌اند.

قبلا هم تیمور خالدیان سابقه‌ی بازداشت و حبس را داشته است. آخرین بار روز ۷ مهر ۱۳۹۵ برای اعتراض به نقض حقوق بشر در رابطه با دستگیری‌ها و شکنجه‌های سابقش، در مقابل دفتر رهبر جمهوری اسلامی در میدان پاستور تهران دست به اعتراض زده، بازداشت و به بازداشتگاه داسرای شعبه ی ۱۲ در ضلع شمالی پارک شهر منتقل شد. او پس از مدتی با قید وثیقه آزاد گردید.

یک بار دیگر هم در ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ هم علیه اعمال سانسور در صدا و سیما در مقابل این اداره دست به اعتراض زده و توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com