روژی کورد: مجلس نمایندگان آمریکا عصر چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ شمسی، طرح تحریم های جدید علیه رژیم بشار اسد در سوریه به دلیل جنایات جنگی و نقض حقوق بشر علیه غیرنظامیان را تصویب کرد.

این طرح با اکثریت قاطع آرا از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده است.

بر اساس این طرح، افرادی که با دولت سوریه ارتباط داشته باشند یا همکاری کنند، تحت تحریم قرار بگیرند.

طرح تحریم های بیشتر علیه سوریه در ماه مارس و از سوی اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی و نماینده جمهوریخواه از ایالت کالیفرنیا و الیوت انگل نماینده دموکرات نیویورک ارائه شد.

این طرح از دولت ترامپ می خواهد تا هر فرد یا شرکتی را که با دولت سوریه و نهادهایش از جمله صنایع انرژی و مسافرت هوایی را در فهرست سیاه قرار دهد تا به این ترتیب تحریم هایی علیه رژیم اسد و حامیان خارجی آن اعمال شود.

این طرح همچنین یاری آمریکا به گروه هایی که درباره جنایات جنگی سوریه تحقیق می کنند، کمک ارائه می دهد.

جلسه مجلس نمایندگان دو روز پس از آن است که وزارت خارجه آمریکا گفت دولت سوریه برای معدوم کردن اجساد کسانی که در اعدام های دسته جمعی در زندانی در شمال دمشق جان باخته اند از کوره آدم سوزی استفاده می کند.

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان بعد از تصویب این طرح گفت جنایت های اسد علیه بشریت بی پاسخ نمی ماند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com