ترکش‌های حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع‌التصویر شود.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از بانی فیلم، جشنواره فیلم عصر آنکارا با حضور داورانی چون کیومرث پوراحمد، نادر طریقت، مهدی احمدی و ابراهیم شیبانی و تعدادی دیگر از هنرمندان به‌کار خود پایان داد.

یکی از چهره‌های حاضر در این مراسم، محمد سلوکی بود که راهی ترکیه شد و اجرای اختتامیه جشنواره عصر را به عهده گرفت. همین مسئله موجب شد تا نخستین تبعات آن، ممنوع‌التصویری این مجری باشد. او که طی یکی- دو سال گذشته اجرای برنامه «سین مثل سریال» را به عهده داشت، قرار بود امسال هم آن را اجرا کند و حتی نامش هم در فهرست عوامل سری جدید این برنامه اعلام شد. با این وجود، یک روز مانده به پخش نخستین قسمت برنامه، سلوکی به دلیل همین موضوع از اجرای آن کنار گذاشته شد.

محبوبه قاضی میرسعید، دیگر مجری این برنامه هم با تصمیم مدیران تلویزیون امکان اجرا در قاب کوچک را پیدا نکرد و از «سین مثل سریال» امسال کنار گذاشته شد. حالا اینکه ممنوع الکاری سلوکی تا چه مقطعی ادامه پیدا کند، هنوز مشخص نیست. ضمن اینکه باید دید هنرمندانی که با جشنواره عصر آنکارا همکاری کردند نیز گرفتار تبعات آن خواهند شد یا خیر.

یادآور می‌شود، نخستین قسمت برنامه «سین مثل سریال»، شنبه شب گذشته با اجرای امیرحسین مدرس روی آنتن شبکه یک رفت و دلیل اصلی جایگزینی او به جای سلوکی رسانه‌ای نشد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com