گروه پیشاهنگان پسر آمریکا روز دوشنبه اعلام کردند که این گروه دارد ممنوعیتش درباره پسران دگرجنس گونه را بر می دارد، می گوید که سیاستی را ترک خواهد کرد که واجد شرایط بودن را با استفاده از جنس افراد مشخص می کند که در گواهی تولدشان وارد می شود.

افی دلیمارکوس، یک سخنگوی این گروه پیشاهنگ با بیش از دو میلیون عضو در بیانیه ای در خبر بازفید گفت :”از امروز آغاز می شود، ما جوانان را در این کلاب و برنامه های گروه پیشاهنگ پسر بر پایه  هویت جنسیتی که آنها بر درخواست نامه مشخص می کنند، خواهیم پذیرفت.”

او افزود که رویکرد پیشین این گروه دیگر شایسته نیست که انتظارها و قوانین به جامعه ای مختلف بدهد.”

قوانین محلی و سیاست قدیمی ممکن است جور درنیایند و سازگار نباشند زمانی یک پسر پیشاهنگ در شعبه  نیوجرسی جو مالدونادو هشت ساله، یک پسر دگرجنس گونه را سال گذشته اخراج کرد.

همانطور که سی ان ان گزارش داد، دلیمارکوس در آن زمان توضیح داد که مالدونادو پیش نیازهای واجد شرایط برای شرکت در این برنامه را برآورده نکرد.

مجله جرسی روز جمعه گزارش داد که مالدونادو ترتیب یک شکایت را از وزارت قانون ایالت و  حقوق مدنی ایمن عمومی داد. شکایت مالدونادو این گروه را متهم به نقض یک قانون ایالت کرد که از  تبعیض بر پایه هویت جنسیتی در مکان های اقامت عمومی جلوگیری می کند.

دلیمارکوس در توضیح فکر پشت این سیاست گفت : “در حالی که ما تعدادی برنامه ارائه می دهیم که برای همه جوانان کاربرد داشته باشد، کلاب پیشاهنگ و گروه پیشاهنگ پسران بطور ویژه برای رفع نیازهای پسران طراحی شده است. برای بیش از ١٠٠ سال، پیشاهنگان پسر آمریکا به همراه مدرسه ها، ورزشکاران جوان، و دیگر سازمان های جوانان درنهایت اطلاعاتی که درباره گواهی تولد فردی برای تعیین واجد شرایط بودن در برنامه های تک جنسیتی می باشد را به تعویق انداختند.

به هر حال، این رویکرد دیگر شایسته و کافی نیست، زیرا جامعه ها و قوانین ایالتی هویت جنسیتی را بطور متفاوت تفسیر می کنند، و این قوانین از ایالتی به ایالت دیگر بسیار گسترده هستند.”

او افزود، پس از اینکه کودکی ثبت نام می کند، شوراهای محلی سازمان ما کمک خواهند کرد تا واحدی را پیدا کنند که می تواند بهترین علاقه و توجه را برای این کودک فراهم کند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

https://www.buzzfeed.com/dominicholden/the-boy-scouts-just-announced-they-will-allow-transgender-bo?utm term=.mbjoKKEZL .injZ33jA9

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com