بلاخره، بعد از تلاش های کالین اندرسون و نامه سرباز او به شرکت یاهو برای ایجاد پروتکل اس اس ال و رمزگزاری فعالیت های کاربران در هنگام استفاده از سرویس ایمیل یاهو از طریق https، این شرکت این امکان رو برای کاربران خود فراهم کرد.

از این پس، مانند سرویس جمیل، کاربران یاهو قابل به فعال کردن و استفاده از سرویس میل یاهو در حالت https هستند. قبل از این، یاهو فقط این امکان را هنگام ورود به حساب ارایه میداد. این امکان، موجب میشود که به علاوه اطلاعاتی که شما هنگام ورود به ایمیل تون وارد میکنید، اطلاعات و فعالیت های شما هنگام فرستادن و خواندن ایمیل نیز رمزگزاری شود. خاصیت این امکان این است که به شما اطمینان بیشتری میدهد که سرویس و وبسایتی که استفاده میکنید واقعا یاهو هست و به همچنین از حملات مرد میانه نیز بهتر جلوگیری میکند.


در عرصه امنیت دیجیتال، به خصوص امنیت ایمیل، این قدم بسیار مهمی است که یاهو بلاخره برای افزایش امنیت کاربران خود برداشته است.


با دنبال کردن قدم های زیر، این امکان را همین الان فعال کنید.


بعد از اینکه وارد ایمیل یاهو شدید، به قسمت تنظیمات که سمت راست صفحه است بروید.


سپس روی چرخ دنده کلیک کنید. حالا روی mail options کلیک کنید.

در صحه تنظیمات ایمیل  خود را میبینید. به پایین صفحه بروید و در اینجا تنظیم اس اس ال رو با کلیک و چک کردن جعبه فعال کنید.

بعد از چک کردن جعبه، یک پیغام نمایان میشود. این پیغام از طرف یاهو است و اطلاع میدهد که بعد از کلیک روی OK و ذخیره تنظیمات، صفحه باید تازه شود و سپس تغیرات انجام شده فعال خواهند شد.

در آخر روی ایکن Save کلیک کنید و صفحه اگر تازه نشود، خودتون این کار را انجام دهید. یاهو هنوز با یک سری مشکل روبرو شده، برای همین شاید شما از حساب خودتون خارج بشوید و نیاز باشه که دوباره وارد حساب خودتون باشد.



دقت کنید که از این پس، شما باید https را در تارنمای خود، همیشه، چه هنگام ورود به حساب، چه هنگام نوشتن و خواندن ایمیل در حساب یاهو خود ببینید.



نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com