پس از اینکه شریک مایکل ادعا نمود که این خواننده خودش را کشته بود، یک سخنگو به بازفید نیوز گفت که نظر دادن درباره شرایط پیرامون مرگ مایکل نامناسب است.

پس از اینکه شریکش ادعا نمود که این خواننده خودش را کشته بود، خانواده جورج مایکل گفته اند آنها نظری درباره گمان پردازی های پیرامون مرگ او نخواهند داد.

در بیانیه ای که به بازفید نیوز ارسال شد گفته شده که “نظر دادن درباره شرایط پیرامون مرگ این خواننده درحالی که بررسی های پزشکی قانونی ادامه دارد نامناسب است.”

در این بیانیه آمده است :”در هفته ی پس از مرگ غم انگیز او نظرها و گمان پردازی های بسیاری درباره جورج و شرایط پیرامون مرگش وجود داشته است. ناگزیر در آینده نظرهای بیشتری وجود خواهد داشت. این خانواده با درگذشت او ویران می ماند و تمایلی ندارد که چه اکنون و چه در آینده در رابطه با چنین گمان زنی اظهار نظر کند.”

فادیفواز شریک بی بهره ی او روز یکشنبه صبح تویت کرد که این خواننده ۵٣ ساله در روز کریسمس در پی تلاش های خودکشی اش در گذشته خودش را کشته بود.

او تویت کرد :”تنها کاری که جورج می خواست انجام دهد این بود که خودکشی کند.” او افزود :”او چندین بار تلاش نمود تا خودش را بکشد…و در نهایت توانست.”

این عکاس همچنین تویت کرد :”ما بسیار زیاد عاشق یکدیگر بودیم و ما تقریبا ٢۴ ساعت در روز با هم بودیم.”

تنها دقایقی پس از نوشتن این تویت ها، فواز حساب تویترش را حذف نمود و این حساب هنوز آفلاین است.

با آزمایش های بیشتر که در اکنون حال انجام است تا آنچه منجر به مرگ مایکل شد را مشخص کند، ادعاهای او تنها دو روز پس از بررسی های درباره دلیل مرگ این ستاره بی نتیجه از آب در آمد.

سخنگوی مایکل افزود :”این خانواده با سیل محبت و  ستایش ها نسبت به مایکل بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و از تمام کسانی که از صمیم قلبشان چنین جمله های زیبایی گفته و نوشته اند سپاسگذاری می کند.”

تویت های فواز تنها چند ساعت پس از این نوشته شد که روزنامه دیلی استار روز یکشنبه سرتیتری در صفحه اول خود با این مصنون ادعا نمود :”معشوقه ی جورج با پرسش پلیس مواجه می شود”

همراه با آن داستانی است که نشان می دهد پلیس قصد دارد از فواز در مورد اینکه آیا مواد مخدر در مرگ مایکل دخالت داشت سوال کند.

این روزنامه یک رفیق صمیمی را به عنوان منبع داستانش بازگو نمود و افزود که پلیس “تامز والی” ادعایی که آنها قصد دارند تا با فواز مصاحبه کنند را رد نکرده است، اما آن را تایید نیز ننموده یا جزییات بیشتری ارائه نداده است. روزنامه دیلی استار روز یکشنبه همچنین تاکید کرد که هیچ نشانه ای از خلاف یا رفتار غیرقانونی در مورد فواز وجود ندارد.

سه روز پس از مرگ مایکل در خانه اش در آکسفوردشایر، فواز به دیلی تلگراف گفت :”ما قرار بود که برای شام کریسمس برویم. من رفتم که او را بیدار کنم ولی او فوت کرده بود، او با آرامش در رختخواب دراز کشیده بود. ما هنوز نمی دانیم که چه اتفاقی افتاده است. اخیرا همه چیز بسیار پیچیده شده بود، اما جورج به دنبال کریسمس بود، و منم مانند او.”

فواز زمانی که بازفید نیوز به او پیشنهاد نمود که در تویت هایش نظر دهد پاسخی نداد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

اینستاگرام ما:

‏dharmamartia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://bzfd.it/2iBdJyv

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com