capture
لیدر شورای پژوهشی خانواده از دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب خواست تا در مورد مسئولین وزارت امور خارجه که از حقوق و برابری دگرباشان حمایت می کنند جستجو و بررسی کند.

اگر تونی پرکینز راهش را ادامه داهد، وزارت امور خارجه ایالات متحده دیگر مسئولینی ندارد که برابری دگرباشان را به عنوان بخشی از سیاست خارجی در نظر می گیرند.

هفته گذشته رییس شورای پژوهشی خانواده بیانیه ای برای دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب منتشر نمود که از شر هرکس که برای حقوق دگرباشان ایستادگی می کند، خلاص شود.

این بیانیه کاخ سفید اوباما را متهم می کند که وزارت خارجه را با فعالان دگرباش و سقط جنین پر کرده است که تصویر چپی از میل جنسی و حقوق سقط جنین انسان را ترویج می کنند که به ضرر حقوق بشر بنیادین مانند آزادی مذهب است.

پرکینز گفت :”دولت آینده باید روشن سازد که این سیاست های آزادی خواه معکوس خواهد شد و فعالان در وزارت امور خارجه که آنها را ترویج می کند باید مورد جستجو و بررسی قرار گیرند و با محافظه کارانی جایگزین شوند که تصمین خواهند داد وزارت خارجه بر حقوق بشر راستین بین المللی مانند آزادی ادیان تمرکز می کند که تحت حمله بی سابقه ای قرار دارد.”

رییس گروه ضد دگرباش همچنین درباره مردی که جایگزین جان کری وزیر خارجه می شود، ابراز نگرانی نمود.
پرکینز نشان داد که رکس تیلرسون رییس اکسون موبایل عدم شجاعت دارد که برنامه ضد خانواده و ضد زندگی را ترویج کند.

محافظه کاران اجتماعی درباره تیلرسون نگران هستند زیرا او نخستین عضو کابینه آینده است که می تواند تا حدودی به نفع حقوق دگرباشان در نظر گرفته شود.

تیلرسون به عنوان یک داوطلب قدیمی در پسران پیشاهنگ آمریکا نقش مهمی در به روز رسانی دیدگاه سازمان ها در فراگیری جوانان دگرباش بازی کرده است و هیئت اجرایی ملی پیشاهنگان پسر تصمیم گرفت که به ممنوعیتش بر پیشاهنگان همجنسگرا پایان دهد.
ممنوعیت درباره رهبران و بزرگسالان آشکارا همجنسگرا که به پیشاهنگ جوانان پیوستند دو سال پیش لغو شد.

کمپین حقوق بشر، بزرگترین سازمان حقوق مدنی دگرباشان در کشور، از ترامپ خواست تا پرکینز را رد کنند.

” چاد گریفین” رییس کمپین حقوق بشر در بیانیه ای گفت :”وزارت امور خارجه نقش بسیار مهمی در کوشش های آمریکا برای پیشرفت حقوق بشر دگرباشان سراسر جهان بازی می کند. در کشورهایی با رژیم های خصمانه ضد دگرباش مانند روسیه، سوریه و مصر زندگی هایی عینا در خطر هستند. افراد بیشماری بر کوشش های وزارت خارجه وابسته هستند، و ما نمی توانیم و نباید آنها را پشت سر رها کنیم.”

کمپین حقوق بشر، هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات را در انتخابات پاییز تایید نمود.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
‏‎وب سایت ما:
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
اینستاگرام ما:
‏dharma martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia
‏‎کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری:
‏‎‏http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس:
‏‎‏www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/tony-perkins-demands-removal-pro-lgbti-state-department-employees/ gs.null

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com