captureشبکه همجنسگرای مرد و همجنسگرای زن در پیترماریتزبورگ مقابل یک حزب سیاسی  همجنسگراستیز مستقر در خوازولو-ناتال ایستادگی می کند.

جنبش انقلابی مردم که اخیرا راه اندازی شد، با موضع خود علیه  ازدواج همجنس موجب بهت و حیرت شد، این باور وجود دارد که اگر  همجنسگرایان پذیرفته شوند، یک جامعه نرمال شامل مردان و زنان و هشدار “سدوم و گموره” است.

در پی اظهارهای ضد همجنسگرا که توسط رییس آن حزب در رادیو بیان شد، شبکه همجنسگرای مرد و همجنسگرای زن این حزب را به دادگاه برابری کشانده است.

“آنتونی والدهاوسن” مدیر این گروه غیرانتفایی شکایتی در دادگاه پیترماریتزبورگ پر نمود که در مورد اظهارهایی است که توسط “انهلانهلا بوتلزی” رییس جنبش انقلابی مردم در ایستگاه رادیویی “وایب اف ام” در ماه می گفته شد.

والدهاوسن ادعا می کند که وتلزی گفته که جنبش انقلابی مردم  همجنسگرایان مرد و  همجنسگرایان زن را نمی پذیرد و اینکه اگر عضوی از این حزب  همجنسگرا باشد آنها او را از هر مقامی که از طرف حزب دارد اخراج خواهند نمود.

بوتلزی همچنین گفته است که جنبش انقلابی مردم پس از انتخابات شهرداری در آگوست برای اینکه علیه پذیرش افراد همجنسگرای زن و همجنسگرای مرد کار کند با دیگر حزب های سیاسی همکاری می کند. (این جنبش یک کرسی در شهر ساحلی خوازولو-ناتال در انتخابات بدست آورد)

بنابر گفته رالدهاوسن این اظهارها برخلاف قانون انتخابات کمیسیون مستقل انتخابات می باشد که این حزب پیش از انتخابات امضا نموده است.

او جلوتر ادعا کرده بود که اظهارهای بوتلزی به دنبال تاثیر بر عملکرد دیگر حزب های سیاسی برای محروم سازی و حذف  جامعه دگرباش است.

تخلف از حق  دگرباشان برای کرامت و حق آنها در مشارکت سیاسی و درنهایت ممکن است نفرت تحریک شده علیه افراد دگرباش باشد.

والدهاوزن به مامباآنلاین گفت :

“افراد باید درک کنند که او  قانون اساسی قانون برتر کشور است. ما باید به سازمان ها و افراد درباره اظهار نظرهایی که می کنند و ممکن است به جرم های بر اساس  تنفر کمک کند نشان دهیم که اشتباه می کنند.”

او افزود که :”هنگامی که رهبری از یک حزب سیاسی داریم که این اظهارها را بیان می کند، این ممکن است منجر به مورد هدف قرار گرفتن افراد دگرباش شود.”

نخستین مورد درباره این مساله ٢٨ نوامبر به گوش رسید، اما معوق شد، هنگامی که وکلای جنبش انقلابی مردم حوزه قضایی دادگاه برابری پیترماریتزبورگ را مورد سوال قرار دادند و درخواست کردند که این مورد به دوربان انتقال داده شود، جایی که مصاحبه رادیویی انجام شد.

شبکه همجنسگرای مرد و همجنسگرای زن استدلال نمود که به هر حال رادیو “وایب اف ام” آنلاین پخش می شود و اظهارهای  همجنسگراستیز بوتلزی در روزنامه هایی که خارج از دوربان توزیع می شود نیز منتشر شده است.

انتظار می رود که این دادگاه در مورد این مساله قضایی ٢٣ ژانویه حکم دهد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.mambaonline.com/2016/12/13/lgbti-group-takes-anti-gay-political-party-equality-court/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com