“تریسی کروچ” می گوید فوتبالیست های  همجنسگرا باید حمایت و حفاظت شوند.

وزیر ورزش  انگلستان از “گرگ کلارک” رییس اتحادیه فوتبال انتقاد نمود و گفت بازیکنان همجنسگرای  فوتبال باید حمایت و تشویق شوند تا آشکارسازی کنند.

“تریسی کروچ” اظهارهای اخیر کلارک در مورد  همجنسگرایی در فوتبال را “غیر مفید” توصیف نمود.

او همچنین یادآوری نمود که کار اتحادیه فوتبال  این است که از بازیکنان حمایت کند، نه اینکه آنها را دلسرد کند.

کلارک ماه گذشته با حضور در مجلس گفت که او احساس می کند که یک بازیکن همجنسگرا اگر آشکارسازی کند هنوز با بدزبانی و توهین  همجنسگراستیز زننده روبرو خواهد شد.

او گفت :”من فکر می کنم که توهین و بدرفتاری قابل توجهی وجود خواهد داشت. من فکر نمی کنم که ما هنوز مشکل را از بین برده باشیم.”

“من شگفت زده می شوم اگر بازیکنان همجنسگرا در لیگ برتر نداشته باشیم، و من شخصا شرمزده هستم که آنها احساس امنیت برای آشکارسازی نمی کنند.”

به هرحال، کروچ با گفتگو در مجلس عوام ادعاهای کلارک را مشاجره و انکار نمود.”

او گفت :”اظهارهای گزارش شده در واقع ناسودمند هستند و ما باید مشوق و حامی افرادی در تمامی ورزش ها باشیم که مایل به آشکارسازی هستند.”

“ما باید تضمین دهیم که از قانون موجود استفاده می کنیم تا شعارها و گفتار همجنسگراستیز در طول رویدادهای ورزشی را متوقف کنیم.”

باوجود اینکه او اذعان نمود که اتحادیه فوتبال سخت دارد روی حمایت از افراد تلاش می کند و اینکه پیشرفت هایی در مبارزه با  همجنسگراستیزی صورت گرفته است، او گفت کارهای بیشتری باید انجام شود.

او افزود :”حمایت از بازیکنان کاملا ضروری است.”

کروچ نخستین فردی نیست که با اظهارهای کلارک مخالف است.

در یک ستون خبری در دیلی میل، “کریس ساتن” بازیکن پیشین  چلسی گفت که ادعای رییس اتحادیه در متقاعد کردن فوتبالیست ها برای آشکارسازی ناسودمند بود.

آخرین بازیکنی که در لیگ برتر فوتبال انگلستان آشکارسازی نمود، ” جاستین فاشانو” بود که در سال ١٩٩٠ آشکارسازی کرد اما در سال ١٩٩٧ پس از سال ها بدرفتاری همجنسگراستیز و اتهام های  تجاوز جنسی خودکشی کرد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/11/03/sports-minister-gay-footballers-must-be-encouraged-to-come-out/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com