capture
زوج های  همجنس در مقایسه با زوج های  دگرجنسگرا به احتمال بیشتری در روابط بلند مدت دارای یک زندگی جنسی شاد هستند.

زوج های همجنس به احتمال بیشتری بر روی زندگی جنسی شان کار می کنند.

نه تنها افراد  همجنسگرا بیشتر احتمال دارد تا در مورد مسایل جدیدی در زندگی جنسی شان کار و تلاش کنند، آنها همچنین به احتمال کمتری باور دارند که سرنوشت برایشان انتخاب کرده تا یک شریک عالی باشند.

بر طبق پژوهش جدیدی توسط دانشگاه  تورنتو، هم زوج های همجنس و هم جنس مخالف هنگامی که مایل باشند درباره زندگی جنسی شان کار کنند و به یک همسر ایده آل باور نداشته باشند، شادتر هستند.

“جسیکا مکسول” دانشجوی دوره دکترای گروه روانشناسی در دانشکده هنر و علوم از پژوهشی شامل ١٩٠٠ شرکت کننده شامل زوج های همجنس و جنس مخالف استفاده کرد.

او به “گی استفر نیوز” گفت :” همجنسگرایان مرد و  همجنسگرایان زن دارای سطح بالاتری از باورهای رشد جنسی به نسبت  دگرجنسگرایان هستند.
این مساله دلگرم کننده است زیرا افرادی با باورهای رشد جنسی بهترین نتیجه را در پژوهش های ما دارند. نتیجه بهتر به معنای رضایت جنسی و روابط برتر می باشد.”

مکسول افزود : “ما می دانیم که اختلاف نظر در قلمرو جنسی چیزی است که در طول زمان تا حدودی اجتناب ناپذیر است. زندگی جنسی شما مانند یک باغ است، و نیاز به آبیاری و پرورش دارد تا حفظ شود.”

ماکسول در مورد این پرسش که آیا زوج ها به کار بر روی  رابطه جنسی در یک رابطه باور دارند، زوج های همجنسگرای مرد و همجنسگرای زن را بطور متوسط با امتیاز ۶.٠٢ و زوج های دگرجنسگرا را با امتیاز ۵.٨٨ امتیازبندی نمود.
و اینکه آیا افراد به “سرنوشت جنسی” باور دارند، زوج های جنس مخالف به مراتب بیشتر از زوج های همجنس به این مساله باور داشتند و امتیاز ٣.١٧ در مقابل ٢.۶٩ کسب نمودند.

ماکسول به “جی اس ان” گفت :”این واقعیت که زوج های همجنس در باورهای رشد جنسی برتر هستند نشان نمی دهد که آنها دارای یک دیدگاه سالم تر درباره روابط جنسی هستند که باید به نوبه ی خود ارتباط و رضایت جنسی قویتری در طول زمان پرورش دهند.”

روشی که ماکسول این پرسش را درباره  گرایش جنسی بیان نمود، به او اجازه نداد که به سادگی فرق قائل شود که تفاوتی بین زوج های مرد همجنسگرا و زوج های زن همجنسگرا وجود دارد.

به هر حال، در حالی که مشاهده نمود که زنان بیشتر احتمال دارد که به روح در یک بدن و سرنوشت عاشقانه باور داشته باشند، این پژوهشگر یافت که آنها بیشتر از مردان احتمال دارد که باور داشته باشند رابطه جنسی در یک رابطه طولانی مدت کار می برد.

ماکسول امیدوار بود که نشان دهد که مشکلات در اتاق خواب نرمال هستند، و این بطور خودکار بدین معنا نیست که رابطه دچار مشکل است.

این پژوهش که چگونه تئوری های ضمنی تمایل های جنسی، میل جنسی و رفاه رابطه را شکل می دهد، در نسخه نوامبر مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شد. این پژوهش بر اساس کار دیگر پژوهشگران (بونز، شولر و رحمان، ٢٠١۵) بنا شد که بررسی نمودند که باور جاذبه جنسی می تواند قابل انعطاف باشد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
http://dmblog.dharmamartia.org/home
کانال تلگرام ما:
https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
http://media.hamyaari.ca
www.Khodnevis.org
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/gay-couples-likely-happy-sex-life-long-term-relationships-compared-straight-couples/ gs.9Z =UPo

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com