روز گذشته سوم آبان ماه، مسئولان زندان رجایی شهر از دریافت لباس‌های گرم زندانیان از خانواده‌ها خودداری کردند.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مسئولان زندان رجایی‌شهر به خانواده‌های زندانیان اعلام کرده بودند که برای زندانیان لباس گرم فراهم کنند؛ با این‌حال، روز گذشته، علیرغم مراجعه خانواده‌ها به زندان از شهرهای دورافتاده، از دریافت لباس‌های گرم زندانیان خودداری شد.

مسئولین زندان رجایی‌شهر با اعلام این‌که هفته گذشته در لباس‌های دریافتی موادمخدر پیدا کرده‌اند٫ از دریافت لباس‌های زندانیان از خانواده ها خودداری کردند.

همچنین مسئولان با قطع کردن تلفن‌های سالن، فرصت ملاقات خانواده‌ها با زندانیان را به ده دقیقه کاهش دادند و خانواده‌ها را از سالن ملاقات بیرون کردند.

گفتنی‌است که وضعیت بهداری و آب گرم و سیستم گرمایشی بندهای ۷ سالن ۲۱ و بند ۲ زندان رجایی‌شهر مناسب نمی‌باشد و کمبود دارو و امکانات درمانی باعث بیماری زندانیان این زندان شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com