capture

“نیگل آدامز” نماینده محافظه کار مجلس برای رای دادن علیه #برابری_ازدواج عذرخواهی نمود.

آدامز، این عضو مجلس امروز این اعتراف را در حالی اعلام نمود که به تازگی در مورد “قانون آلن تورینگ” بحث شد که این قانون افرادی را با جرم تاریخی رابطه جنسی همجنسگرا عفو خواهد نمود.

تحت این قانون جدید، هزاران مرد همجنسگرا و دوجنسگرا که تحت قوانین کهنه “رابطه جنسی با مردان” توسط دولت انگلستان محکوم شده اند در یک حرکت پیروزمندانه برای فعالان دگرباش، بطور رسمی عفو خواهند شد.”

آدامز در گفتگو در مجلس عوام درباره عملکرد حقوق دگرباشان خود گفت :”من می خواهم این فرصت را داشته باشم تا به اشتباهم اعتراف کنم. در طول نخستین دوره ی من در مجلس من بنا بر دلایلی علیه برابری ازدواج رای دادم.”

“من در آن زمان فکر می کردم که کاری که انجام می دهم درست است، اما اکنون با دیدن انعکاس اینکه چگونه این قانون چنین تفاوت مثبتی برای هزاران زوج سراسر کشور ایجاد کرده است، من عمیقا از آن تصمیم اظهار پشیمانی می کنم. من اشتباه تصمیم گرفتم.”

“اگر من دوباره این فرصت را داشتم، رای متفاوتی می دادم، و اکنون می خواهم عذرخواهی کنم. من می خواهم از دوستانم، از اعضای خانواده و افرادی که #همجنسگرای_مرد، همجنسگرای زن یا دوجنسگرا هستند عذرخواهی کنم.”

“من می خواهم آنها بدانند که من به برابری کامل آنها باور دارم. من این فرصت را نخواهم داشت که آن رای را تغیییر دهم، اما من خشنودم که این فرصت را دارم تا امروز در حمایت از برابری در حضور این قانون بایستم.”

آدامز همچنین در مورد اهمیت قانون “آلن تورینگ” گفتگو نمود، که نام نابغه ی کدشکن همجنسگرای جنگ جهانی دوم می باشد که در سال ٢٠١٣ عفو شد، دهه ها پس از اینکه او به دلیل داشتن رابطه جنسی با مردان محکوم شد.

او گفت :”این لایحه اهمیت بالایی دارد، نه تنها برای عدالت در کشور، بلکه دارای اهمیت بالای عاطفی برای گروهی است که خودشان همجنسگرا هستند یا دوستان، خانواده و همکاران همجنسگرا دارند و کسانی که در طول سال ها احساس نمودند که با استانداردهای متفاوتی مورد قضاوت قرار گرفتند.”

“این ها قوانینی بود که ما به درستی در حال حاظر قوانین تبعیض آمیز از رده خارجی در نظر می گیریم که رابطه جنسی بین مردان را نسبت به دیگر رابطه ها متفاوت هدف قرار داده بود. برای اینکه این بی عدالتی را اصلاح کنیم، ما باید عفو اعطا کنیم، اعتراف کنیم که این اعتقادها غیر اخلاقی بود.”

“مانند تورینگ، هر کدام از آنها خانواده ی فردی، دوست فردی، و فردی هستند که سزاوار تصدیق برابری بنیادین خود در حضور قانون می باشند.”

“من افتخار می کنم که امروز بر پای خود ایستاده ام تا از این لایحه حمایت کنم.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/#home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏‎منبع :

http://www.gaytimes.co.uk/news/51785/conservative-mp-says-deeply-regrets-voting-sex-marriage/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com