«دالی پارتون» می گوید که مسیحیان باید قضاوت کردن درباره همجنسگرایان را متوقف کنند و بیشتر عشق بورزند.

 

capture

 

«دالی پارتون» یکبار دیگر پس از اینکه قضاوت مسیحیان را سرزنش کرد، نجات بخش شد و خودش را به عنوان نماد همجنسگرایی نهایی اثبات نمود.

این خوانده در یک مصاحبه با برنامه “لری کینگ” آشکار کرد که او اغلب از طرف طرفداران مسیحی خود در برابر طرفداران دگرباش با مقاومت مواجه می شود.

پارتون، همیشه به عنوان یک قهرمان، همیشه از مردم درخواست می کند که از گرایش ها و رفتارهای غیر مسیحی دست بکشند.

این خواننده ٧٠ ساله گفت :”من می گویم که اگر شما مسیحی خوبی هستید که فکر می کنید هستید، چرا در مورد افراد قضاوت می کنید؟ قضاوت کار خدا است. شما خدا نیستید، شما قاضی نیستید، شما قرار است به یکدیگر عشق بورزید، شما قرار نیست قضاوت کنید.”

“من کارهای زیادی شخصا برای انجام کارهای خدا انجام داده ام.”

“من فکر می کنم که ما باید بیشتر عشق بورزیم، بیشتر مراقب باشیم. ما همانی هستیم که هستیم. اگر شما همجنسگرا هستید، همجنسگرایید. اگر شما دگرجنسگرا هستید، دگرجنسگرایید. و به شما باید اجازه داده شود تا آن گونه که هستید و کسی که هستید، باشید .”

پارتون باور دارد که افراد همجنسگرا به او مربوط هستند زیرا او برای حق اینکه خودش باشد جنگید.

او به مدت طولانی یک چهره ی مبارز برای جامعه همجنسگرایان بوده است و او امسال با “کیلی مینوگ” هم تیم شد تا از کمپین خواستار ازدواج_برابر در استرالیا حمایت کند.

این خواننده کشور و غرب به شایعه هایی که امسال تابستان در مورد همجنسگرا بودن او شایع شد خندید، بطوریکه در پنجاهمین سالگرد ازدواجش، پیمان ازدواج خود را تمدید نمود.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/#home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/10/15/dolly-parton-tells-christians-to-stop-judging-gays-and-love-more/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com