ghalibaf34

 

سران رژیم ولایت فقیه ، واکثر مسئولان اداری آن چپاولگرانی هستند که بر این خان یغما نشسته اند و کشور و منابع طبیعی و اموال عمومی را به غارت می برند. در رژیم فقها دزدان آزادند وبه غارت مشغولند، اما افشاگران ، مدافعان خواسته های برحق توده ها و انتشار دهندگان چپاول اموال مردم به اتهامات سنگین امنیتی در بیدادگاه های رژیم مستبد زیر شدیدترین فشارها بازجو می شوند. میراث سرهنگ سپاه( قالیباف) و فسادی که در شهرداری تهران  به یادگار گذاشته ، گسترده تر از آن  است که  توسط افشا کنندگان  نمایان  می شود. در چنین شرایطی است که وکلای پایگاه خبری معماری نیوزبا بیان این که به موکلشان اتهامات جدید  و ناروا زده اند بیانیه ای صادر کردند…

در این بیانیه آمده است: پیرو انتشار گزارش سازمان بازرسی کل کشور در خصوص واگذاری املاک شهرداری تهران در پایگاه خبری معماری نیوز، این پایگاه برخلاف قانون مطبوعات فیلتر گردید و سپس مدیر مسوول آن آقای یاشار سلطانی به اتهام نشر اکاذیب به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

در روز شنبه ۲۷ شهریورماه پس از تفهیم اتهام نشر اکاذیب با شکایت آقایان قالیباف و چمران و تعیین وثیقه، یاشار سلطانی بازداشت شد. در روزهای بعد علی رغم تامین وثیقه و واریز دو میلیارد ریال به حساب دادگستری که از سوی جمع زیادی از معماران و شهرسازان تامین گردید، بازداشت آقای سلطانی به طور غیرقانونی ادامه یافت.

سرانجام روز یکشنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۵، دادستان  تهران عباس جعفری دولت آبادی با طرح اتهامی جدید آقای سلطانی را به خاطر همان موضوع سابق یعنی انتشار گزارش سازمان بازرسی کل کشور در خصوص واگذاری املاک شهرداری تهران به تعاونی ها، به «جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور» متهم کرد.

پیرو تفهیم این اتهام سنگین که موضوع ماده ۵۰۵ قانون مجازات اسلامی می باشد، یاشار سلطانی این بار با قرار بازداشت موقت مجدد روانه زندان اوین شد.

[دولتی که سیاست‌های رژیم را رصد می کرد.دولتی که سران رژیم با مصلحت اندیشی و انتخابات مهندسی شده بر میهن ما حاکم می کنند ! دامنه دزدی ها و اختلاس ها را چنان گسترش میسازد که نیازی به توضیح و تفسیر ندارد.مبارزه با فساد در چار چوب این رژیم با توجه به ماهیت آن بی معنا است].

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com