در اورامان یک عضو بومی سپاه پاسداران کشته شد، در بوکان درگیریهای پراکنده ای روی داده و در ارومیه هم نیروهای بسیج و سپاه در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

img_20160923_091612-300x193

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، عصر روز گذشته پنجشنبه یکم شهریور ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی یک عضو بومی سپاه پاسداران در اورامان به نام «نصیرالدین سجادی» کشته‌ شد.

طبق اطلاع ماف نیوز، پیشمرگان کرد در روستای «کاجی» بر وی آتش گشوده و بعد از دقایقی جان خود را از دست داده است. بعد از درگیری، این افراد از محل متواری شده اند. اما دیده شده که بر روی لباس هایشان، آرم و لوگویی منقش با «پرچم کردستان» قرار گرفته است.

در بخش مرکزی شهرستان بوکان هم روز گذشته صدای شلیک اسلحه در چندین منطقه از شهر شنیده شده اما تاکنون هیچ درگیری گزارش نشده است. مسئولیت این موارد را تاکنون هیچ حزب و‌ یا گروهی عهده دار نشده است.

از سوی دیگر روز گذشته در ارومیه اقدام به سازماندهی جدید نیروهای بسیج در قالب تیمهای مخفی سیاسی – اطلاعاتی، نظامی و گشت زنی شده است. ناحیه ی مقاومت سپاه در این اقدام بسیج در ارومیه، از نیروهای اعزامی بسیج لرستان به منطقه بهره جسته است و این افراد با پوشش کردی در خیابانهای ارومیه رژه رفته اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com