شهرام پورمنصوری، زندانی امنیتی، از سوی مسئولین زندان رجایی شهر تهدید به انتقال به سلول انفرادی شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، ریاست زندان رجایی شهر به شهرام پورمنصوری که از روز دوشنبه ۱۷ خردادماه در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده و جلوگیری از آزادی وی، دست به اعتصاب غذا زده است، اعلام داشته که در صورت عدم پایان به اعتصاب به سلول انفرادی منتقل خواهد شد.

گفتنی است که پیش تر، پزشکان بهداری به این زندانی امنیتی اعلام داشته بودند که مسئولین زندان هرگونه رسیدگی پزشکی به او را تا زمان پایان اعتصاب ممنوع کردند. این درحالی است که شهرام پورمنصوری با توجه افت فشار شدید و کاهش وزن در وضعیت هشدار دهنده یی قرار دارد.

این زندانی امنیتی پیش تر نیز، در نهمین روز از اعتصاب غذا در پی بیهوشی به بیمارستان منتقل شد بود.

لازم به ذکر است که وی از روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه در اعتصاب غذای خشک به سر می‌برد و وضعیت جسمانی این زندانی وخیم گزارش‌ می شود. این درحالی است که مسئولین تا کنون هیچ اقدامی درجهت رسیدگی به خواسته های وی انجام نداده اند.

شهرام پورمنصوری در سال ۷۹ به اتهام هواپیماربایی بازداشت و در دادگاهی به همراه خالد حردانی به اعدام محکوم شد که حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر با یک درجه تخفیف به حبس ابد تقلیل یافت. وی که هم‌اکنون شانزدهمین سال حبس را در زندان رجایی سپری می‌کند در هنگام بازداشت کمتر از ۱۸ سال سن داشته است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com