به گزارش بازداشت به نقل از نه به اعدام بنا به اخبار دریافتی؛ زندانی سیاسی علی عسگری که حدود یک ماه پیش به بخش اعصاب و روان بیمارستان امام حسین منتقل شده است همچنان بطور ۲۴ ساعته با دستبند و پابند به تخت بسته شده است. دست و پای این زندانی بشدت کبود شده و دچار بی حسی گردیده است. این زندانی سیاسی شرایط سختی را میگذراند و بدلیل شرایط سخت بیمارستان؛ اصرار به بازگشت زندان دارد.
به خانواده این زندانی تنها هفته ای دوبار اجازه ملاقات داده میشود که مدت آن بسیار کوتاه است و خانواده وی امکان رسیدگی و کمک به وی را ندارند.

این زندانی سیاسی ۶۱ ساله از فعالین چ‍پ بوده که پس از سرنگونی نظام سلطنتی از کشور خارج میشود.وی پس از بیست سال که به ایران باز می گردد اما بوسیله نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان منتقل می گردد.
علی عسگری به اتهام همکاری با دول متخاصم محاکمه و به تحمل ۷ سال حبس تعزیری محکوم شده است. وی کارشناس ارشد ادبیات روس و مترجم وزارت دفاع بوده است.
علی عسگری متاهل و دارای یک فرزند دختر در کشورهای دیگر است. 4555

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com