women-go-to-bedroom-after-five-dates-300x413

یک پژوهش تازه نشان می‌دهد که به طور متوسط، دختران مجرد تا قرار پنجم، آماده داشتن رابطهٔ جنسی با پارتنر جدیدشان نیستند. مطالعات پیشین از داشتن این آمادگی در دیدار سوم حکایت داشت.

به گزارش تقاطع و به نقل از «دیلی-میل»، نتایج این پژوهش که توسط وب‌سایت singles۲۴۷. com و بر روی ۲۰۰۰ نفر انجام شده می‌گوید که در حالت عادی، یک زن نیاز به چهار قرار ملاقات دارد تا مناسب بودن یک دوست‌پسر جدید بالقوه را مورد قضاوت قرار دهد.

بر اساس این گزارش، زنان در جریان این چهار قرار، یک چک لیست حاوی ده سوال را به صورت ذهنی تیک می‌زنند که در آن سوال‌هایی مثل این‌ وجود دارد: «آیا قابل اعتماد است؟»؛ «با هم جور هستیم؟»؛ و یا «آیا می‌تواند من را بخنداند؟»

این مطالعه هم‌چنین نشان می‌دهد که یک زن پیش از آن‌که رابطه را وارد فاز جدیدی کند، انتظار دارد که با طرف مقابلش، به طور متوسط، ۱۲ گفتگوی نوشتاری و ۵ مکالمه‌ی بلند تلفنی داشته باشد و در حالت ایدآل، یک دسته گل هم دریافت کرده باشد.

تماشای سه فیلم، رد و بدل کردن هفت بوسه‌ی پرشور، و خوردن چهار وعده‌ی غذایی با یک‌دیگر، از دیگر اتفاقاتی است که به احتمال زیاد پیش از صمیمی‌تر شدن رابطه، اتفاق می‌افتند.

مطالعه هم‌چنین می‌گوید که زنان پیش از آن‌که با مرد مورد نظرشان وارد رختخواب شوند، این سوال‌ها را بررسی خواهند کرد: «آیا او یک جنتلمن است؟ آیا بعد از داشتن رابطه‌ی جنسی هم ادامه خواهد  داد؟ و آیا می‌تواند کاری کند که نسبت به بدنم احساس راحتی کنم؟»

آن‌ها در عین حال به دنبال علائم هشداردهنده‌ای می‌گردند که نشان می‌دهد دوست‌پسر آینده‌شان می‌خواهد خیلی سریع صمیمی شود و یا این‌که بعد از مدتی، بیش از اندازه وابسته خواهد شد.

این بررسی نشان می‌دهد که چهار نفر از هر ده نفری که زود با طرف مقابل‌شان خوابیده بودند، رابطه‌شان به خاطر آن رو به افول گذاشته است.

10-q-women-ask-on-first-dates

نتایج هم‌چنین حاکی از آن است که با وجود روند در جریان تصمیم‌گیری در روزهای اول رابطه، زنان زمان بسیار کمتری در مقایسه با مردان لازم دارند تا تصمیم بگیرند که آیا در دیدار اول از کسی خوش‌شان آمده یا نه.

در این میان، یک نفر از هر ده زن، در همان لحظه‌ی اول نظر قطعی‌شان را در مورد طرف مقابل‌شان می‌دانند و نیمی از زنان نیز ظرف تنها ۱۰ دقیقه تصمیم‌شان را می‌گیرند.

بر اساس این پژوهش، بزرگ‌ترین ضد حال‌ها در جریان قرار اول، بوی بد بدن و فقدان نیروی جاذبه‌ (Chemistry) است؛ خشونت کلامی در مقابل کارمندان بار یا رستوران هم یک امتیاز منفی خواهد بود. و البته نگاه مرد به زنان دیگر آن هم وقتی در قرار ملاقات است، گناهی نابخشودنی به حساب می‌آید.

شنونده بد بودن، صحب کردن از دوست‌دخترهای قبلی، و منتظر ماندن برای این‌که زن تقاضای صورت‌حساب کند، از دیگر نکات منفی دیدار اول برای مرد محسوب می‌شوند.

در همین حال، یک سخنگوی وب‌سایت Singles247 با تاکید بر این‌که نتایج به دست آمده، عمومیت ندارد و در بین افراد مختلف، متفاوت است، خاطرنشان می‌کند که چه زنان بعد از ۵ دیدار، سکس با پارتنر تازه‌شان را امتحان کنند و چه این زمان بیشتر طول بکشد، در این تردیدی وجود ندارد که زنان می‌دانند که برای گرفتن تصمیم در این‌ خصوص، دست بالا را دارند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com